Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor og hvordan bruker dere eyelineren? Bruker dere den på den huden som ligger rett mot selve øye, eller under øyevippene? Og bruker dere den både på øvre og nede øyelokk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til hverdags bruker jeg litt svak brunsvart kajal strek på vippekanten nede...duset ut med litt mørk øyenskygge. Og litt hvitt på våtkanten.

Til fest kan jeg bruke sort våt eyeliner oppe over vippekanten en skjelden gang ( da vinter helst)....ellers sort kajal på vippekanten og hvit på våtkanten for å åpne øyet litt. Da kun nede..

Skrevet

Blyanteyeliner, ikk esånn "maling".

Jeg bruker kajal på øvre våtrand men ikke nede. Får da markert litt mer enn med bare mascaraen, men likevel ikke for hardt.

Skrevet

Jeg bruker kajal på våtkanten nede på øye og over øyenvippene oppe, jeg er så mørk i håret at jeg må nesten bruke det for at det skal se ok ut.

Skrevet

Bruker bare brun eyelinerblyant på øvre øyelokk til vanlig. Til fest har jeg det på nedre våtkant i tillegg.

Skrevet

Lite tips.... Kajal med brunt kan gjøre at øynene ser røde ut. Prøv heller mørk grønn! (lærte det selv forrige uke, og det stemmer for min del.....)

Bruker eyeliner akkurat der øyevippene sitter. Og bare over øyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...