LizzyG Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hvor og hvordan bruker dere eyelineren? Bruker dere den på den huden som ligger rett mot selve øye, eller under øyevippene? Og bruker dere den både på øvre og nede øyelokk?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Til hverdags bruker jeg litt svak brunsvart kajal strek på vippekanten nede...duset ut med litt mørk øyenskygge. Og litt hvitt på våtkanten. Til fest kan jeg bruke sort våt eyeliner oppe over vippekanten en skjelden gang ( da vinter helst)....ellers sort kajal på vippekanten og hvit på våtkanten for å åpne øyet litt. Da kun nede..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Blyanteyeliner, ikk esånn "maling". Jeg bruker kajal på øvre våtrand men ikke nede. Får da markert litt mer enn med bare mascaraen, men likevel ikke for hardt.
Den drygaste Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Jeg bruker kajal på våtkanten nede på øye og over øyenvippene oppe, jeg er så mørk i håret at jeg må nesten bruke det for at det skal se ok ut.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Bruker bare brun eyelinerblyant på øvre øyelokk til vanlig. Til fest har jeg det på nedre våtkant i tillegg.
fru tekopp Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Lite tips.... Kajal med brunt kan gjøre at øynene ser røde ut. Prøv heller mørk grønn! (lærte det selv forrige uke, og det stemmer for min del.....) Bruker eyeliner akkurat der øyevippene sitter. Og bare over øyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå