Gå til innhold

Slimproppen min gikk nettopp!!!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente en del murringer, og gikk på do. Ut kom en blodig slimklump på str. med en 5-kroning. Det må jo bare vær slimproppen!!

Har 7 dager igjen til termin, og er så spent på om det kanskje skjer noe før nå. Hvor lenge tok det før det skjedde noe mer til dere etter at slimproppen hadde gått? Skal man ringe føden, eller trenger jeg ikke det?

Joho, dette blir spennende!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ringt til føden og informert dem om det..

Skrevet

Min gikk for to dager siden, men etter det har ingenting skjedd. Jeg er nå fire dager på overtid... Men det er mange andre her som sier at ting har skjedd relativt raskt etter at slimproppen har gått, så får håpe det er tilfelle for din del. Masse lykke til!

Skrevet

det er nok veldig forskjellig. min gikk og den natten dro vi inn. du får ha litt sex i kveld da=)

Skrevet

min gikk to uker før jeg fødte..så d er veldig individuelt..

Skrevet

Min gikk en morgen hall 5 og hall 12 var jenta ute:) har du rier?

Skrevet

Hei, titter innom en liten tur...

Slimproppen min gikke en tirsdag kveld rett før legge tid....jett om vi fikk sove med det samme *not*

Søndag kl 5.28 var gutten vår ute.

Murringene kom etter at proppen var gått, og jobbet seg opp helt fram til fødsel, er førstegangs.

Skrevet

Hei igjen, og takk for svar alle sammen!:)

Ser det er forskjellig fra person til person om det skjer noe umiddelbart etter slimproppen har gått... Men det er jo utrolig spennende da, for det kan jo liksom starte når som helst. Er helt i hundre jeg nå :). Må nok få roet meg ned litt, ellers kan det jo bli en lang uke...

Jeg kjenner en del murringer, og har en del kynnere, men ikke noe regelmessig, og ikke noe vondt, annet enn stikkinger i livmorhalsen.

Å så spennende!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...