Gå til innhold

dere som har slått opp etter et langvarig forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan visste dere at det var over? hvilke følelser gikk dere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg gruet meg til han kom hjem fra jobb, når jeg gledet meg til han reiste vekk en helg, når jeg pusha han til å reise til syden for å slappe av ei uke uten meg, når jeg håpet at han skulle gjøre det slutt sånn at jeg slapp selv, når jeg håpet på at han skulle være utro, sånn at jeg slapp å ha sex med han... Når jeg summerte alle disse tingene, så skjønte jeg at jeg haqdde det best uten han.

Nå var denne mannen mildt sagt ganske kontrollerende, så det hadde jo sine årsaker at følelsene ble som de ble.

Skrevet

dytt

Skrevet

hadde et 9år langt forhold.

Gikk vel i noen år og følte at dette var dødt. Prøvde å gi han sjanser om å skjerpe seg.

Men når jeg satt oppe å så tv og han nede i kjellerstua foran pcn hver kveld, så følte jeg vi kunne like gjerne bo hver vår.

Når livsgleden min forsvant og jeg følte hva er vitsen i å leve..

Når vi aldri gjorde ting ilag, men hver vår

Når vi krnaglet omtrent daglig og det foran ungene (de var 2 og 5 da jeg flyttet) hun eldste husker enda vi kranglet at pappa ble sint på mamma og fikk henne til å gråte..uff skulle ønske hun ikke husket det.

Da var det vel på tide å få foten ut av forholdet ja.

Å det er det lureste jeg hadde gjort.

fikk igjenn livsgleden min og begynte å blomstre igjenn

ungene slapp å se foreldra krangle daglig

Traff til slutt mannen i mitt liv som jeg har mye mere til felles med enn min ex :)

Etter 1 års tid så ble jeg og min ex passe gode venner og samarbeider veldig bra med barna :)

gikk 1 år fordi han ville ha meg tilbake, så ble veldig mye opp og ned, og han var til tider vanskelig. Men så fikk han seg dame og ting ble mye bedre..

Var flere problemer jeg hadde med han som jeg ikke vil legge ut her da..men var ingen utroskap i forholdet (som jeg vet iallfall)

Skrevet

Følte vi vokste fra hverandre. Kranglet endel, og følte jeg mistet respekten for han.

Var dessuten utro mot han. Var en forrvirrende tid, for jeg trodde virkelig jeg var glad i han.

Skjønte i ettertid at jeg kn var glad i han som en venn. Var vanskelig å likevel, men har aldri angret.

I dag er vi lykkelige med nye partnere begge to:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...