Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har prøvd å pumpe ut mm og gitt på flaske. men ho gulper opp igjen. Så kanskje jeg gir for mye av gangen? hun fikk ca 100ml uten pause. er det for mye uten å rape i mellom?

hilsen ei som ikke har peiling.. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ville prøvd å få henne til å rape etter 50 ml, se om d hjelper.. blir det for mye luft i magen, har det lett for å presse opp noe melk igjen.

lykke til;)

Skrevet

Hvor gammel er hun?

Det kan som du sier være lurt å prøve en rap eller to undervegs måltidet.

Eventuelt kan du prøve med en annen type flaske for å se om hun får mindre luft av et annet merke.

Skrevet

Alder på barnet? Er hun veldig liten? Jeg ville uansett ha gått over til dr.brown flaskene.. Også om hun er liten,er det lett for å sette det litt i halsen,og å svelge masse på en gang. Prøv derfor prematur smokkene til dr.brown flaskene. Husk at alle flasker (untatt dr. browns) kommer med smokk str 2,de fra 3 mnd og oppover..

Skrevet

Var veldig fornøyde med avent sine , kjøp 1 smokk hvis du bruker de som hun over her sier så kommer de fleste flaskene med toer smokk.Mener jeg å huske.

Når mini fikk for mye mat så gulpet han enorme mengder , vi gav han litt mindre mat pr måltid og da hjalp det betraktelig.Ungen var mett og fornøyd likevel.

Skrevet

Ha du kollat att du har rett tutt før rett ålder på flaskan? før det felet gjorde vi..=) avent har tutt med 1 litet hål i før dom minsta å sen går det uppåt med hålen... min son har 4 hål nu å han e 15 mån...

lycka till

Skrevet

jeg har kjøpt tut som er fra 0 mnd. hun er ca 5 uker gammel. Men kan prøve å gi mindre av gangen og se om det hjelper.

takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...