Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på ferie hos mamma og pappa nå og låner bilstol av søsteren min. Forrige natta ble bilen kjørt inn i et postkassestativ (i 30 km/t), stolen sto altså i bilen men var ikke i bruk.

 

Vi skal uansett ha ny bilstol hjemme hos oss selv så sånn sett er det ikke noen ekstra utgift, men hadde tenkt å vente til vi var nede fra mamma og pappa igjen. Har sjekket og her har de heller ikke det setet vi har lyst på...

 

Så, hva villle du gjort? Kjøpt nytt som vi egentlig ikke vil ha, eller ventet til vi var hjemme igjen og kjøpt det vi har sett oss ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...