Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i 1 etg i blokk, og får pålegg fra borettslaget at vi skal male gjerdet mot inngangspartiet og i front i sommer. Er det riktig at vi må kjøpe malingen selv?? Syns det høres feil ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis gjerdet tilhører borettslaget så skal de stille med maling og utstyr.

 

 

Skrevet

Hvis gjerdet tilhører borettslaget så skal de stille med maling og utstyr.

 

 

Skrevet

Den skule jo bare komme en gang da.

 

Skrevet

Meiner det er slik overalt; ytre vedlikehold er felleskostnad og ligg i husleie/fellesutgifter. Herunder kjem då maling, også. Faktisk er å male ein dugnadsaktivitet, og ein kan ikkje etter lova bli pålagt det, eingang. Vi sleit litt her med dette siste, då styret var anleis sett saman. Dei ville tvinge folk til å male, og der kom til og med truslar mot dei som ikkje gjorde det/klarte det. Derfor sjekka vi dette, og ein kan ikkje bli pålagt å male. Men dei fleste gjorde det, for å gjere sin del i burettslaget. Men maling fekk vi.

 

Men i dette kjem det då at ytre vedlikehald verkeleg er inkludert i fellesutgiftene. Det brukar det å vere. Ellers blir det jo opp til kvar enkelt om ein vil ha ytre vedlikehald, i det heile. Og det er det jo vanligvis ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...