Gå til innhold

Nytt medlem i marsklubben


Annki75

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ei jente på 32 år, som har menstermin i mars 2009. Har en sønn på 11 år fra før, så dette blir nesten som å begynne helt på nytt igjen!

Har tatt to positive tester (CB og BC Digital) og har flere av symptomene, men klarer ikke helt å føle meg trygg.

Hadde første mens etter å ha sluttet på p-piller 3.-5. juni, så hadde vi sex bare 7. og 8. juni i denne perioden fordi min samboer har hatt en kne-operasjon etter det.. Skulle egentlig hatt mensen 01.juli, men fikk den ikke og tok en positiv test nå den 6.juli og en den 7.juli.

Synes det er rart at jeg skulle bli gravid så fort etter menstruasjon, men det er vel kanskje mulig, hvis sædcellene lever lenge og jeg har hatt en tidlig eggløsning??

 

Skal ringe og bestille time hos legen, men regner ikke med at jeg får time før etter ferien uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt gravid med begge mine første kun en mnd etter pilleslutt så det er fullt mulig. :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer. Jeg ble også gravid ved ett "fingerknips", jeg hadde første mens etter pilleslutt 2.juni, og nå er jeg 5-6 uker på veg;) Vi får håpe det holder seg. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...