Gå til innhold

Trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 38 år og har 2 friske flotte barn, men jeg har så frykelig lyst på en til. Har vært gravid 4 ganger (2 barn) før og 3 av gangene så ble jeg gravid på første forsøk, men den siste så måtte vi prøve i 5 pp og det gikk galt og nå er vi inne i 3pp. Jeg bruker el test og den slår ut og vi hopper i høyet så vi treffer jo eggløsning, men er det noen her som har noen gode råd å komme med? Hva kan være galt tro? Har vi blitt for gamle kanskje?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo slik at både egg og sæd blir litt dårligere med alderen, og at det både blir vanskeligere å bli gravid og lettere å abortere. Men det betyr jo ikke at dere ikke kommer til å klare det igjen! Det betyr bare at dere kanskje må være litt mer tålmodige. Kan jo alltid få sjekket fruktbarhet og slikt også, så får dere litt klare svar. Lykke til :)

Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

Jeg vet bare at jeg tok EL tester og de tog meg 5pp...

Jeg sluttet med EL testerne for min lege anbefalte de fordi at han mente at de stressar kroppen, og visst nok jeg blev gravid måneden etter=)

Andra gangen tok jeg ikke noen tester og blev gravid på første forsøket=)

de er kanske ikke så lett men bara slappa av litt og førsøk og ikke fokusere så mye på å bli gravid så kommer de nok snart=)

de er de ende jeg vet som har funket på meg=) men vi er jo alle ulike=)

Krysser fingrerne for at du blir gravid snart=)

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...