Prinsessemor Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg er 38 år og har 2 friske flotte barn, men jeg har så frykelig lyst på en til. Har vært gravid 4 ganger (2 barn) før og 3 av gangene så ble jeg gravid på første forsøk, men den siste så måtte vi prøve i 5 pp og det gikk galt og nå er vi inne i 3pp. Jeg bruker el test og den slår ut og vi hopper i høyet så vi treffer jo eggløsning, men er det noen her som har noen gode råd å komme med? Hva kan være galt tro? Har vi blitt for gamle kanskje? Klem
maritmora Skrevet 10. juli 2008 #2 Skrevet 10. juli 2008 Hallo prinsessemor. Har ingen gode råd å komme med, hadde jeg hatt det hadde jeg nok ikke holdt til på dette forumet. Da hadde jeg nok vært på gravid-moden alder forumet=). Kan bare ønske dere lykke til videre med prøvingen, det viktigste er å holde humøret oppe og ikke gi opp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå