Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Har dere masse utflod? Noen ganger renner det, spesielt når jeg står opp om morgenen.
Gjest stockholms tjej_høygravid=) Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 ja de er veldigt irriterande=( må ha truse inlegg på meg,veldigt ubehageligt.
bollenr3 Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 ja og det er ganske plagsomt. Må bruke truseinlegg hele tiden.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har brukt truseinnlegg hver dag i 3 måneder jeg... Nå de siste dagene har det blitt mye mer, men jeg antar at det fortsatt bare er vanlig utflod, og at det ikke er tegn på at noe mer er i gang.
Thumper Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Enig her... blitt mye mer de siste ukene (er 38 uker imorgen), og som du sier, spesielt om morgenen.... akkurat som det har lagret seg opp...
Mitt 2 barn Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har så mye utflod at det er ikke alltid truseinnlegget tar opp alt. Var på sykehuset for å skjekke om det kunne være fostervann, men nei! Bare tynnflytende utflod!!! Veldig plagsomt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå