Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere masse utflod? Noen ganger renner det, spesielt når jeg står opp om morgenen.

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej_høygravid=)
Skrevet

ja de er veldigt irriterande=( må ha truse inlegg på meg,veldigt ubehageligt.

Skrevet

ja og det er ganske plagsomt. Må bruke truseinlegg hele tiden.

Skrevet

signerer.....

Skrevet

Jeg har brukt truseinnlegg hver dag i 3 måneder jeg...

Nå de siste dagene har det blitt mye mer, men jeg antar at det fortsatt bare er vanlig utflod, og at det ikke er tegn på at noe mer er i gang.

Skrevet

Enig her... blitt mye mer de siste ukene (er 38 uker imorgen), og som du sier, spesielt om morgenen.... akkurat som det har lagret seg opp...

Skrevet

Jeg har så mye utflod at det er ikke alltid truseinnlegget tar opp alt. Var på sykehuset for å skjekke om det kunne være fostervann, men nei! Bare tynnflytende utflod!!! Veldig plagsomt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...