Gå til innhold

Innvendig eller utvendig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Jeg skal på tidlig UL, å da vil jeg være 7+4.

Er det innvendig eller utvendig?

Dette er en privat jordmor, men bra utstyr.

Pleier dere ha med mannen da? Han ønsker å verme, å jeg og. Men vis di skal ta innvendig vet jeg ikke hvordan d vil være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde innvendig da jeg var 7+2 og hadde mannen med. Gynekologen plasserte mannen i en stol i hodeenden av "stolen", og siden jeg hadde skjørt kunne jeg se "normal ut" helt til dingsen skulle inn. Gikk veldig fint, og gubben syns det var kjekt å få se hjertet slå han også. Fikk med 2 bilder som jeg betalte 50 kroner for :o) Veldig greit å ha noen der dersom det skulle være en vond beskjed også - da vet jeg ikke hvor "kjørbar" jeg hadde vært... Å være vitne til innvendig UL er peanuts, og bare oppvarmingen til babyen der inne skal ut, hehe :o) Ta ham med deg!

Skrevet

hehe ja! :)

Men hvor stort er dette som skal inn? Det er vel helt annerledes en den bomullspinnen som de tar inn ved å sjekke kjønnsykdomer.

Skrevet

Ul er innvending til ca uke 12, da livmoren kommer opp av bekkenet.

Mannen din kan da fint være med for det, han sitter ved hodet ditt og ser ikke noe "skummelt". Og tro meg, verre vil det bli til fødselen, sånn sett, hehe.

Skrevet

Hehe, størrelsesmessig kan det minne litt om en vibrator:P

Skrevet

Sier meg enig med mimikry, men jeg syns den er litt tynnere (ikke det at jeg er vant med så feite vibratorer da, hehe). Dessuten er den glatt av glidemiddel så det er ikke spesielt ubehagelig på noen måte.

Skrevet

Jeg tok utvendig UL i uke 8 i forrige svangerskap. Tok egentlig UL av nyrene, men de sveivet nedom og kikket på den lille også :)

Skrevet

Jeg tok innvendig UL når jeg var 8 uker på vei, og uansett tror jeg du rimelig fort glemmer alt som skjer "der nede" når du ser bebbisen på skjermen :) Jeg syns det er mye mindre ubehagelig med en innvendig UL enn med en vanlig underlivundersøkelse. Jeg hadde også mannen min med, han ville jo gjerne se han og selvfølgelig :) Hos den gynekologen jeg var hos var stolene plassert sånn at mannen min ikke fikk innsyn til den jobben gynekologen gjorde, men samtidig hadde fullt innsyn til bildet via en egen skjerm som hang på veggen. Uansett ville jeg ikke brydd meg om hva han så og ikke, han har da sett det området før siden bebbisen har blitt til ;)

Skrevet

hehe..mannen din har jo sett deg nedentil før vil jeg tro..

tror han har mer enn nok med å se på sjermen.. ;P

Skrevet

hehe.. litt smalere å glattere.. hørres bra ut:P

Ja han har jo sett meg nedentil, men kansje i en litt annen setting vel å merke:P

Gruer meg litt, men der går nok bra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...