nåerdetmintur:) Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Vet noen om de tar tidlig ul der? er i uke 8 og vil sjekke at det er liv der inne. Veldih nervøs pga tidligere spontan aborter. Får ikke ul på sykehuset før om et par uker nemlig. Og er det lang ventetid der? Takk for svar:)
Promp Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Hei, jeg tok tidlig UL der, og da var jeg i uke 6 eller 8, husker ikke helt. Det koster 1200 kroner og er vel verdt pengene! De er kjempehyggelige der, og jeg var der ved mitt første svangerskap også. Lykke til!
nåerdetmintur:) Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2008 takk for svar. Du har vel tilfeldigvis ikke et tlf nr også? Sjekker på gulesider nå, men det finnes tydeligvis to steder på majorstua som tar ul.
nåerdetmintur:) Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 da var timen bestilt.. fikk time alt i morgen og det blir spennende...
husmus &2 Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Du kan jo få rekvisisjon fra legen din også til vanlig gynekolog, da slipper du å betale for ultralyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå