KoneTilMannenMin Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 mitt: å flytta grøt måltidet till lunchen istællet før kvelden før att få babyn till å sova lengre på natta utan pupp ( long story men funkar og reddade mig fra å bli gaaaaal) og MESOFT så klart hehe det blev to.... så tack till dere smarta mammor som tipsade meg )
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Det jeg kommer på i farten er: -mesoft -hysj-metoden til sove-Karin -hundebæseposer i stellebagen til brukte bleier når vi ikke er hjemme -bed rocker (kuler med fjøring til å ha på sprinkelsengbeina - for at man kan gynge senga, http://brio.net/BRIO_NET/Norge/?b=4) -'henge' ungen over lårene våre, med babymagen ned, for å hjelpe med å få ut luft/bæsj. - tettinntil.no og ergo bæresele. -kjøpe flanellslaken og dele det opp i fire biter - vips så har man 4 mye pledd:-) -Se! boka til go'boken ...og det er sikker mye mer! Så takk for det:-)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 ...og ikke minst at man får kjøpt elastisk sjal til kun 250kr inkl porto på www.sleepywrap.no:-)
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 hmm.... hva kan det være.... - ja, det beste er vel å bytte fra NAN til HIPP pga dårlig mage.. Funket etter 1 dag ) men bruker småfolk nå, den som hjelper på gulping ) - Ergo bæreselen, kunne ikje vært foruten ) - Engangsstelle underlag fra Libero i stelleveska. - Dr.Brown Flaskene... hmm.. kjeme ikje på mer i farta...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå