Silvia Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Leste om ei her inne som pleide å ta med tvillingene sine på ammerom for å mate dem når hun var på shopping. Hvilke kjøpesentre har slike ammerom? Jeg har aldri lagt merke til det.. Har de feks på Ikea?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Vil tro de fleste større kjøpesenter har ammerom (med mer eller mindre komfort) IKEA har i Bergen også, det samme har Lagunen, Bystasjonen etc
melkekua™ Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Ski storsenter har...og Vinterbro har (selv om det er noe drittstoler å sitte på).
Moosh Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Er det virkelig et ammerom Ikea i Bergen? Er det det som er rett ved restauranten? Der er det jo bare et lite stellerom. Er det et ammerom et annet sted? Altså et rom hvor man kan sitte på en sofa og amme.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 strømmen storsenter har. nne på fru lyng.
Labambie Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Sten og Strøm Lillestrøm Torv Strømmen Storsenter
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 CC på Gjøvik har et stellerom med stoler der enn kan sitte å amme. Jeg var nok ikke flink nok til å se etter ammerom om fredag da vi var i byen, var både på byporten og på ikea ved alnabru
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 På IKEA i Bergen er det ammerom i første etage, ved inngangen
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Oppe i tredeje etasje på Byhaven er det ammerom med gode stoler, stellematter og mikro. Koselig i grunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå