Gå til innhold

Hvor mange venter fremdeles?


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Kommer stadig nye fødselsfortellinger opp på siden her.... Gratulerer så mye til alle som har født!

 

Nå lurer jeg på hvor mange vi er som fremdeles venter.... For min del kan det sikkert fort bli et augustbarn, men satser jo på å føde i juli da;)

 

Jeg har Termin 27juli så blir sikkert værende her en stund til iallefall.

Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg venter også;o)

Termin 29/7, så har ikke akkurat forhåpninger om at det skjer i morgen;o)

Men blir veldig glad hvis det blir julibarn, og ikke august...

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går og venter på at noen skal skje. Har termin 17. juli, men førstemann kom ei uke før termin. Så håper på det samme denne gangen:) Begynner å bli litt utålmodig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter venter ooog veeenter.

Jeg hadde termin på søndag. 6juli. Men jeg sitter her enda...

Men det MÅ jo skje noe her snart altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter og venter.. :) Har termin 29.juli. Synes lille tuppa vår kan begynne å tenke på å komme ut nå. :) Vi vil så gjerne møte den lille skapningen jeg har i magen. :)

 

Spennende tid vi går i møte, lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off bynn å bi utålmodig nu.......har termin 14 juli.

Forje gong fikk æ 9 daga før, men det ser dårlig ut den her gongen;)

 

Bære æ ikje bi å gå over termin......ikje før å klag men alt e liksom så tungt, føl mæ som en stoooor flodhæst;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter å venter her også. har termin 29 juli.

å vil ha ut denne lille prensessa nå! er så spent på å se hvordan hun ser ut:)

 

håper det snat skjer noe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin om 3 dager - 11.juli - men har hele tiden hatt på følelsen at den kommer til å komme litt over tiden... Håper bare ikke det går så veldig langt over tiden, for jeg merker at jeg begynner å bli litt utålmodig nå... Men prøver å forberede meg mentalt på at det kan gå to uker til... (huff!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg HADDE termin på søndag så jeg er på overtid :( Helt PYTON å gå overtid, men mitt råd til folk er ... forbred dere på det, for jeg har virkelig gått på en smell..ALLE har sagt " Du kommer aldri til å gå til termin". dermed har jeg forbredt meg veldig på at nurket kom før termin... men her går jeg nå enda da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin 21. juli :) Den må gjerne komme før, men helst ikke før i neste uke, he he :)

 

Men dere, det er fullmåne den 18.. tror jeg det var.. Vi får legge oss ute i måneskinn den dagen, å håpe på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin på søndag 13, men gynekolog mente at hun ville komme i morgen. Slimproppen kom tidligere i dag, men har ikke fått rier ennå. Håper på det skjer noe utover natten. Er kjempeklar for å få henne ut nå....

 

Lykke til til dere som ikke har føtt ennå, og gratulere til dere som er ferdig med ventetiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin 28. juli og er førstegangs... Så kan vel brått se ut til at det vil bli en augustbaby i stedet, men er lov å håpe h*n velger juli=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

jeg har termin på lørdag 12. Men begynner å bli lei av å ha stor mage og ikke klarer å plukke ting opp fra gulvet. Tror jeg blir å gå på overtid. Siden det er fullmåne den 18 så blir det sikkert da. Håper iallefall at det ikke blir i morgen for da har jeg bursdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin på søndag (13. juli), men her er ingen tegn til at noe skjer med det første ;-)

Både legen min og JM på føden (pluss alle bedrevitende eldre damer) har hele tiden fortalt meg at "denne holder nok ikke til termin", men ser ikke ut som om leieboern min er enig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer den jeg og ja!

Ikke begynn å vent en mnd før termin. Da blir du helt gaaal til slutt.

Å vertfall om du går over termin i tillegg.

Fyttigrisen jeg er lei! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...