babyandme Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Vi som var tidlig ute med navn, har fortsatt ikke funnet navn til babien i magen.. er like vanskelig som sist gang.. Har en Mathias fra før:-) 6 dager til termin og jeg kjenner meg litt stressa av hele navnesuppa! Vi trenger først og fremst jentenavn, men må ha noen guttenavn i backup også;-) Liker vanlige navn,men gjerne noen litt spesielle navn også! og ekstra kjekt om navnene har fin betydning:-) tenker både dobbeltnavn og enkle navn. Bare pøs på med navneforslag, og kanskje vi ser et navn vi faller for!! takker for all hjelp:-)
babyandme Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. juli 2008 Obs. Vet det finnes en egen navnedebatt, men er ikke så mye liv der inne nå.. og vi trenger litt rask hjelp her siden terminen nærmer seg veldig.... :-)
stinky-monkey Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 sarah (betyr prinsesse :-) marte/marthe (tror det betyr perle) ellers liker jeg disse navna tiana savannah viktoria emily maria malene malin
berta Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Vi sliter også med navn... Syntest det er kjekt å ha navnet nogenlunde klart når babyen kommer .. :-) Vi vurderer Hedda, men er ikke sikkker enda.. Hadde også lyst til å ha Hannah og Emma, men det er så utrolig mange her vi bor som kaller barna sine det for tiden :-(
Tita&Tage Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hva med Helene? (betyr skinnende, strålende) Et av de fineste navnene jeg vet om, og hadde brukt det selv om jeg fikk gjennomslag hos sambo.
babyandme Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Takker for tips:-) håper på mange svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå