Gå til innhold

Angående El-strimler fra Billigtester.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg positiv, 2 streker. Men jeg skjønner ingenting! jeg fikk mensen 28 juni.. man skal da ikke få EL så tidlig vel? om det er riktig, har jeg allefall bommet noe veldig de siste mnd vi har prøvd uten tester=/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter

Skrevet

Husk at du kan få positive el-tester i flere dager.. du må teste helt til du får negativ test.. _det_ er dagen du har eggløsning... Og så er det gjennomsnittlig 14 dager fra el til Ikm, men etter hva jeg har skjønt kan dette variere noe, slik at f.eks 17 dager fint kan gå an... Lykke til :-)

Skrevet

Det er slik med el tester at i motsetning til graviditetstester så er det når streken er sterk som gjelder. Dvs at du kan få positiv test i flere dager og at den gjerne blir sterkere og sterkere. Dagen etter den er på det sterkeste har du el

Man har ulik sykluslengde, men det er mest vanlig at mensen kommer 14 dager etter el slik at det kan være støre variasjoner i perioden fra mens til el enn fra el til mens

(Det finnes jo også de som har kortere fase fra el til mens)

Skrevet

jeg har brukt disse EL testene 2 ganger... da jeg ble gravid første gang, var det med en EL test jeg oppdaget jeg var gravid.. for jeg syntes det var litt tilfeldig at den første gangen jeg skulle ta en EL test, skulle den være positiv.. viste seg at jeg var gravid allerede.. så. en EL test kan også være positiv, fordi du er gravid...

uansett.. lykke til :o)

Skrevet

Jeg prøvde også de ELtestene der, og skjønte ikke noe... Fikk to streker da jeg bare testa de ut rett ettter mensen, og så igjen ca. to uker etter mensen... Så jeg stoler ikke helt på dem! Det står jo at den teststreken skal være tykkere enn kontrollstreken da, hos meg var de like tykke, så mulig at det bare var negativt svar...?

Skrevet

Teststreken skal være sterkere/mørkere i fargen enn kontrollstreken - først da er testen positiv. Eggløsningen kommer somregel 12-24 timer etter den positive testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...