Gå til innhold

Hei Fomle:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan står det til?

Jeg våknet med en dundrendes hodepine i dag... tror jeg får ta turen ut og få litt luft, kanskje det hjelper?

Tror du det har klaffet nå eller? ;o)

fortsatt født 041082... trenger du den fødselsdatoen egentlig?

Håper du nyyyyter sommeren like mye som meg:o)

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...

Skrevet

...

Skrevet

...

Skrevet

...

Skrevet

...

Skrevet

...

Skrevet

...

Skrevet

heisann ja tror du ble gravid den 5 juli faktisk, kan det stemme

Skrevet

hmmmm... joda, det kan godt stemme. Stemmer det at jeg er gravid nå så blir jeg litt skremt... hehe...

Hadde oss ikke akkurat den dagen, men dagene før. Var faktisk fin i farta og på bryllup akkurat den dagen, men hadde MASSE vondt imagen og ryggen... Det var i tilfellet dag 19, og har regnet ut at hvis syklusen er lik den forrige så har jeg hatt EL rundt den 4.-5 juli... åååå jeg er så spent fomlis:o) !!! Vil bli gravid nåååååå:o)

du da? alt bra med deg? Fin i formen? tror du at det er to stykker du bærer på eller? Hva føler du selv?

klem

Skrevet

MEN jeg følte egentlig at jeg hadde EL før disse dagene og... så jeg er jammen ikke sikker jeg;o) kanskje egget festet seg da? hmmm.... blir spennende å se... skal holde deg oppdatert jeg frøken... nå får jeg legge meg!

klem

Skrevet

fikk iallfall en følese på den 5 , håper sånn for din skyld.. ser en jente denne gangen.

jeg bærer nok p to det tror jeg haha men skal på ul på ons, når tester du?

lrysser alt for deg:)

har du noen følese om jeg har en eller to?

Skrevet

God morgen...

Håper så inderlig det stemmer. Skikkelig støl i magen i dag...merkelig. Aner ikke når jeg skal teste. hadde egentlig bestemt meg for å vente til den 1. august, om ikke tanta har kommet eller jeg får noen veldige symptomer da...Ser du når jeg kan få en positiv test da?

oj, så spennende! Tenk om det er to da... hehe... Hvilken uke er du i nå?

Lykke til på UL da!

Jeg får fortsatt opp en gutt jeg. Altså ingen tvillinger... men jeg kan jo godt ta feil jeg:o)

Skrevet

Masse murringer i dag...

ååååhhh... jeg er så spent:o)

Skrevet

hhehe jeg tror du kan teste ca 15:) håper sånn jeg har rett, kjenner du er spent nå. :)

Skrevet

Merkelig... det må ha vært tankeoverføring... kom inn her akkurat i det du svarte:o)

Tror du den 15 altså...? hmmmm... ok... har skikkelige murringer i dag og... jeg skal jo på utdrikningslag i morgen jeg... kanskje greit å la være å drikke da. Kjennes ut som om jeg skal ha mensen da, men det har jo vart i over en uke nå... blir smårar jeg fomle:o)

hihi... morsomt at du kjenner jeg er spent:o) får du liksom "overført" følelsene mine da eller?

Skikkelig selvsentrert om dagen jeg... håper alt er bra med deg??? Når er UL? Så spent på om det er en eller to jeg nå! :o)))

Skrevet

hehe ja ksnskje, :)

når skal du ha mensen da? ????

ja det er på en måte som jeg kjenner det kribler veldig i kroppen en blanding av glede og nervøsitet, hehe

jeg skal på ul på onsdag, alt bra:)

Skrevet

Jeg vet jo ikke jeg vet du. de syklusene mine er litt på tur, men siste var på 31 dager, så om jeg følger den så har jeg IKM 17. juli. Og det burde jo stemme sånn som det murrer i ryggen! Enten så er tanta snart på vei, eller så er det noe annet gøy som skjer;o)

Morsomt at du kjenner det altså... er veldig spent, men prøver å instille meg på at jeg ikke er gravid, selvom det er vanskelig;o)

Så spennende! Da må du rapportere til meg:o) Hvor langt er du på vei nå egentlig? Godt å høre at alt er bra med deg:o)

Skrevet

jeg er 10 + 4 har fått den magen så enten er det luft eller så er det nok to, tror jeg la inn bilde på profilen min men vet ikke om jeg fikk det til:)

Skrevet

hihi... så utrolig spennende! Gleder meg til å høre:o) Du har ikke noe bilde på profilen din nå iallefall... hadde vært moro se! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...