Mammapudding Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 måtte dere bekrefte at dere kom tilbake? Fikk dere beskjed om at de hadde mottatt bekreftelsen? Jeg har hatt 1 års permisjon nå og måtte gi beskjed før 1.april om jeg kom tilbake, hvilket jegh gjorde..men jeg hørte aldri noe fra de..så nå ble jeg plutselig så redd for at de ikke skal ha mottatt brevet mitt..Men har fått svar fra lånekassen om at jeg får lån og stipend fra høsten, og de sjekker jo om man er tatt opp, sant? Har flyttet også, så burde vel kanskje sende flyttemelding eller? Håper noen orker å svare:)
Masaili <3 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Har du sjekket på studentweb? Jeg hadde permisjon, og jeg sendte brev som du, men jeg ringte også til studieadministrasjonen for å være helt sikker på at de hadde registrert meg til undervisning og slikt. Har du meldt deg opp til fagene på studentweb forresten, skal ikke det gjøres mellom juli og sept? Ville tatt en tlf i hvertfall, for å være helt sikker:)
Mammapudding Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Har prøvd å gå inn på studentsiden, men brukernavnet og passordet funker ikke lenger. Men måtte ikke melde meg opp til fag eller noe sånt på førsteåret, bare eksamen før oktober..så er vel ikke helt samme opplegget..uff, ja må vel kanskje ringe de..har tlfskrekk så håpet å slippe det da;-)
**Min nydelige Milla** Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg skal tilbake til skolen nå i august.. Jeg fikk beskjed av hun som har med skoleplasses osv å gjøre at jeg bare måtte sende en mail til hun i mai at jeg aksepterer skoleplassen de har holdt av til meg.. Men har hatt kontakt med hun gjennom skoleåret, så fikk svar med en gang.. Mitt brukernavn og passord virker heller ikke lenger, så jeg får ikke sjekket noe heller.. Men bare ta en tlf til skolen du, og fortell at du har sendt et brev til de som du lurer på om de har fått, i og med du ikke har hørt noe. Noe de helt sikkert har. Da får du nok prate med de det gjelder når du forteller om innholdet i brevet. Går såå bra
Mammapudding Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Hehe, jo takk..går sikkert fint å ringe ja..må bare mote meg opp først:) Er kanskje nytt brukernavn og passord for hvert år? Tok jo monsterlang tid før jeg fikk svar på søknaden om permisjon, og da måtte jeg til slutt ringe..da viste det seg at hun som jobbet med det var sykemeldt..så kanskje hun er blitt syk igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå