påhanigjen79 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 3 dag på overtid her....venter å venter på at ting skal skje..syns enda at det e uvirkelig at man skal bli flere. men e lei av magen som e i veien no. hver dag ser man etter tegn som skal vise at no e det fødsel snart..men ka nytter det når sammentrekningene ikke er sterke nok..kjenner dem godt i magen og korsryggen (spes. på kveldan) slimproppen e heller ikke gått, no man håper på hver gang man går på toalettet..hehe ei uka på overtid kan æ fixe...men ikke en dag over det...da trur æ at æ blir GAL...
nille_1 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jeg gikk faktisk 2 uker overtid med datter mi, men jordmor sa at skulle det skje også denne gang skulle vi bare sette i gang fødselen fordi det var ingen vits i å gå så lenge over tida...........!
mamma igjen... Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg gikk labgt over (16 dager) med førstemann og er en uke over tiden nå. Fryktelig demotiverende og kjedelig....
Ophelia & Jr. Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Er fjerde dagen på overtid nå. Slimproppen forsvant for to dager siden, men det ser ikke ut til at det har hatt noe å si... Tok med magen på Springsteen konsert i går, i håp om at det skulle lokke gutten ut, men han er tydeligvis ikke fan... Ser ikke ut til at han har planer om å rekke ekstrakonserten i kveld iallefall. Jeg prøver å trøste meg med at uansett, så er det ikke fryktelig lenge til jeg får treffe gutten vår. Nå er det iallefall under 14 dager til... Masse lykke til, jenter! Hold motet oppe!
willow Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 4 dager over----- sist var det 10... håper noe skjer snart!!!!!!!!!!
kom lille venn Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Er nå to uker over, og fant ut idag at Bærum ikke setter igang før uke 43 og 0dager.. så søndag er deadline, altså.. Ble strippet og fikk modningsakupunktut for første gang idag, og kjenner mye murringer nå. Men har jo vært omtrent murre, kynnere-fri, og null slimproppavgang..så har nok en del modning å ta igjen. Er heldigvis ikke helt umoden, da.. Prøv å ikke telle dager, men kose dere litt! Det er mitt råd.
Knøttet ble juli-baby Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Da er jeg 2 dager foran deg i løypa! Var på overtidskontroll på Bærum på søndag og fikk modningsakupunktur. I dag morges var jeg på overtidskontroll nr 2, 16 dager over, og da hadde fødselen begynt av seg selv. Jeg ble sendt hjem igjen, og ligger nå og venter på regelmessige rier. I kveld eller i morgen kommer han endelig! Hold ut, barnet ditt kommer også, og kanskje vi møtes på Bærum!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå