Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha gådd gravid i over 8 mnd så er jeg ikke så bekymret for fødselen, gleder meg til å se barnet vårt. for en utrolig glede å bli tynn igjen og ikke minst få holde babyen i armene mine og pappaens. Tru så glad jeg/vi skal bli :))))))))))) bare 7 uker igjen, kan nesten ikke tru at det er sant altså. Ønsker meg en gutt men vet ikke hva det blir :) som vi sier, det viktigste er at babyen er frisk. og det er den, :)

Lykke til alle nybakte mammaer. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...