nille_1 Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Etter å ha gådd gravid i over 8 mnd så er jeg ikke så bekymret for fødselen, gleder meg til å se barnet vårt. for en utrolig glede å bli tynn igjen og ikke minst få holde babyen i armene mine og pappaens. Tru så glad jeg/vi skal bli )))))))))) bare 7 uker igjen, kan nesten ikke tru at det er sant altså. Ønsker meg en gutt men vet ikke hva det blir som vi sier, det viktigste er at babyen er frisk. og det er den, Lykke til alle nybakte mammaer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå