Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 slik nydelig unge alle dåner av å se på? Trist greie det lanounge konkuransen synte jeg....Det er jo bare disse ungene som vinner
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hva mener du? Alle barn er da søte? Ja, har to lanounger:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 hm, nå husker ikke jeg hvordan tidligere lanounger har sett ut sånn konkret, men er ikke de ungene stort sett i alderen 1-3 år? Alle unger er jo nydelige i den alderen, og det handler vel om å sende inn et sjarmerende bilde der ungen smiler veldig pent eller ser ekstra nydelig ut på andre måter, og et slikt bilde kan man da ta av alle småbarn Regner med at du mener det er "klassisk billedskjønne" barn som blir valgt? Men jeg personlig syns alle unger i den alderen er fotogene og nydelige.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Alle er jo på ungene ine som verdens vakreste. Men har du hørt historien om myrsnipa? Alle unger er faktisk ikke "vakre"nok til å være lanoungen. Kanskje ikke dine heller
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 har ikke hørt denne historien nei, men hvis det går på fysiske "skavanker" så kan det vel kanskje stemme, desverre. Sønnen min har ganske mye eksem til tider, og regnet helt ærlig med at det ikke var noen vits i å sende inn et bilde av han når han hadde det. eksem + såpereklame er vel ikke så bra (har sendt inn et bilde av han i en god periode da)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Det var engang en skytter som var ute i skogen; så møtte han myrsnipa. ”Kjære vene, skyt ikke mine barn!” sa myrsnipa. ”Hva er det for noen som er dine barn da?” spurte skytteren. ”De vakreste barna som i skogen går, er mine!” svarte myrsnipa. ”Jeg får vel ikke skyte dem da,” sa skytteren. Men da han kom tilbake, hadde han i hånden et helt knippe myrsniper som han hadde skutt. ”Au, au! Hvorfor skjøt du barna mine likevel da!” sa myrsnipa. ”Var det dine barn dette?” spurte skytteren – ”jeg skjøt de styggeste jeg fant, jeg.” ”Å ja!” svarte myrsnipa, ”vet du ikke at enhver synes best om sine barn?”
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 hm, jaja, kanskje ikke alle barn er vakre nok til å bli lanoungen - men jeg syns ikke det er så fryktelig trist heller - da det er EN unge som vinner, og foreldrene til de resterende ungene sitter jo ikke der og tenker at de ikke vant fordi ungen deres ikke var "pen nok". det er en vinner, men ingen tapere.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Enhver synes best om sine barn Det var engang en skytter som var ute i skogen; så møtte han myrsnipa. ”Kjære vene, skyt ikke mine barn!” sa myrsnipa. ”Hva er det for noen som er dine barn da?” spurte skytteren. ”De vakreste barna som i skogen går, er mine!” svarte myrsnipa. ”Jeg får vel ikke skyte dem da,” sa skytteren. Men da han kom tilbake, hadde han i hånden et helt knippe myrsniper som han hadde skutt. ”Au, au! Hvorfor skjøt du barna mine likevel da!” sa myrsnipa. ”Var det dine barn dette?” spurte skytteren – ”jeg skjøt de styggeste jeg fant, jeg.” ”Å ja!” svarte myrsnipa, ”vet du ikke at enhver synes best om sine barn?”
Den drygaste Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Alle sier at jeg har den perfekte lanoungen hehe men har ikke meldt henne på da.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Tja, gleder katalog unge? ;-) Har fått høre at mini kunne vært katalogbarn og til og med fått det kommentert av en som jobbet md å lage bilder til kataloger for garn/strikkeoppskrifter at hadde hun fortsatt jobbet med det ville hun spurt om hun kunne få bruke mini. Jeg synes faktisk ikke alle små barn er like billedskjønne, men at alle små barn er søte synes jeg! Jeg har 3 barn og for å være helt, helt ærlig så synes jeg ikke alle tre er akkurat like pene/billedvakre, men jeg synes alle tre er like skjønne, nydelige og fantastiske på hver sin måte. Men trekk for trekk så ser jeg jo at de er ulike til fordel for noen og ikke til andre. Men sånt har vel egentlig ikke en mamma lov å si da.
Cat.68 Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Selvølgelig har jeg det. Fast han på 20 eller hu på 13 passer kanskje ikke lenger som lanounger. Men hu på snart 3 er selvsagt meldt på.
Cat.68 Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Selvfølgelig er det det. Og som den myrsnipa jeg er sendte jeg dette til lanoungen.;o) http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/415595/offset/12
Cat.68 Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 Ikke sant ;o), Men som den myrsnipa jeg er så vil jeg uansett aldrig klare å se noe annet en skjønnhet hos mine barn.;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå