Gjest Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 For det første, så sover jeg dårlig om natta, så når endelig min kjære kom hjem fra jobb litt føre kl 07, ble jeg så gla.. Og jeg blir så roligere også!!! Men etter han hadde ligget litt i senga, så måtte jo jeg på do igjen da, var bare 20 min siden sist hehe... Uff slitsomt det og:( Men idag skulle vi jo få en tekniker hit fra canaldigital, som skulle se på modemet, siden vi fikk det for noen uker siden og ble uten nett nå i over en uke, og han skulle komme 08.15, så jeg kunne vel stå opp siden jeg atpåtil hadde så sinnsykt smerter i magen, mens-smerter..... Når jeg gikk inn i stua, så jeg deeeeen store rosebuketten på bar-bordet, Foran sto det et kort og en liten bamse der... Jeg bynte å lese kortet, herregud, bynte å gråte jeg altså, ikke lest halve en gang, ble så rørt.... Tenkte bare, så søt han er, var ikke dette jeg forventet meg..... Så jeg gikk inn i senga å sa takk og la meg inntil han... Så sa han at han ikke fikk sove og ville være oppe med meg når han teknikeren kom... Da gikk han å fant frem 2 gaver til, jeg bare: Var ikke det som sto på bordet der gava? Nei nei det er mer... Så da fikk jeg en drit god parfyme, og deo til den da.... Ikke nok med det, plutselig sier han: Vil du ha siste gave nå og eller? Hmm... Da gikk han å fant frem den også, den var stor, og det var en sånn boks fra lefsdal, en sånn med 22 disney filmer i.. herregud, ble så paff jeg, for jeg sa for noen uker siden at den ville jeg ha når lillegutt kom... Men han kommer jo ikke ennå da, men nå skal jeg kose meg med disney filmer ja hihi Så jeg har allerede hatt en veldig god start på dagen... 26 år og greier og en verdens beste gutt;);) Ble langt dette hehe
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Glemte å skrive noe jeg syntes er litt sprøtt... Fra soverommet til do, må jeg gjennom stua, og de rosene og bamsen og kortet sto midt på bordet foran tryne mitt og jeg så de ikke første gang jeg gikk opp på do... herregud, er det mulig.... Trøtt ja!!!
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer med dagen! Hyggelig med en god start ;-) Kos deg masse i dag!
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 tusen takk elisin.... Ja alltid hyggelig med en god start...
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Så koselig da:) Gratulerer så mye med dagen og kos deg masse resten av dagen!!
Athele Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 ♪♫ Happy birthday to you,♪♫ happy birthday to you, ♪♫ Happy birthday to Anette&PrinsenMarcus08 ♪♫ Happy birthday to you:)♪ ♫
Ella78 m/ A&M Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer med dagen!! Så god mannen din er da, det var en skikkelig fin start på dagen!!
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Takker til alle sammen her igjen... Ja han er utrolig god... Er så gla i han!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå