Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei helene;) Tusen takk for det... Veldig koselig å se innlegg med hilsen til meg da.... ;)
Hikken Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Bare hyggelig :-) Bursdager må huskes, uansett hvor gamle man blir! Håper i hvertfall du får en strålende dag!
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Ja du sier noe der... Jada, dagen har allerede blitt utrolig fin, så gleder meg til resten hihi;) Så tusen takk igjen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå