Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 kutter svinger mens de møter biler og de som ikke bruker blinklys. Rart at det ikke skjer flere ulykker med så mange IDIOTER bak rattet. I dag måtte jeg kjøre langt ut i grøften fordi en supido kuttet svingen. Ikke morro med mine dyrbare barn i baksetet. Hva skjedde med det å holde siden sin da??????grrrrr. Mye frustrasjon tidlig på morran her, kjenner jeg:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jeg irriterer meg også over slik kjøring. Ofte er det lastebiler.skumle greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå