Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har ei venninne som vil komme på besøk til helgen med sin 16 mnd. gammel jente. Jeg har selv en gutt på samme alder. "Problemet" er at jeg har termin neste helg og er ganske sliten om dagen... Nå må jeg da stelle i stand og finne på alt mulig hele helgen, og formen er ikke akkurat på topp. Jeg har selvfølgelig lyst at de skal komme, men hva hvis jeg skulle føde eller bare ikke orker finne på så mye?! Fødde 8 dager før med første. Uff, er så usikker på hva jeg skal si/gjøre... Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Det er lov å si nei. Er jo bare å ta det senere. Hun forstår helt sikkert at du er sliten.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Ville ærlig sagt at jeg var sliten og har masse gjøre til den nye lille kommer. Besøket kan vel tas en annen gang? Er venninnen din oppegående forstår hun vel det )
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Hadde vel egentlig håpet hun kunne funnet ut av dette selv... Jeg får ringe henne å si det som det er! Bare tanken på et bombet hus etter at to små har herjet rundt i 2 dager gjør meg motløs... Legge på senger, finne fram utstyr til hennes unger (seng, stol) er ikke bare bare når man er fødeklar...
Mikkemafian Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Hadde sagt det som det var, jeg:) Folk skjønner sånt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå