yasmina Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hva kan man bestille via nett/telefon og faa levert paa doeren av gaver ? Tenker da ikke paa blomster, men evt andre ting. Er snakk om i stavanger/sandnes omraadet dette her til min kjaere svoger som ufattelig nok faktisk blir 35 aar om 2 dager og som har uhelbredelig kreft. Har en annen gave, men kunne godt tenkt meg en liten ting til....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Bor i Sandnes, men kjenner ikke til noe annet enn blomster som leveres hjem. På den annen side så hadde det nok gått an å få til uansett hvis du hadde forklart situasjonen for de i butikken (jeg har kjørt hjem ting jeg, i alle fall, i spesielle situasjoner), evt bestille blomster også og spørre om de kunne plukke opp en ting på veien (evt få de i butikken med gaven til å levere det hvor blomstene er)...kanskje?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Kake? det kan i hvertfall leveres. Om han er i form nok til å spise det da.
Dunder Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Hvis du bestiller varer på en nettbutikk så pleier det å stå at man kan velge en annen leveringsadresse enn den so betaler. Tror dette gjelder de fleste nettbutikker, men spørs om du rekker det på 2 dager.. Vanskelig å komme med forslg.. Kansjke en cd eller en bok?
yasmina Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. juli 2008 Kake, det var ikke saa dumt ??? Og hvis jeg bestiller og ber em evt levere den paa morningen saa kansje de kan lage en OK frokost aa ta med utenom Sjekker bakerier
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Frokost var ikke så dumt heller. Spesielt hvis han er på sykehus. (Jobber selv på kreftavdeling, og mange blir rimelig leie av sykehusmat)
yasmina Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2008 Akkurat naa er han hjemme faktisk og ikke saa verst form. Men har saa vondt av han for han har utrolig mye smerter og saa vet jeg at han blir mye alene paa dagtid paa bursdagen sin for min soester maa jobbe da. Men tror ikke hun begynner foer paa formiddagen saa hvis jeg faar det levert tidlig kan de kose seg sammen da.
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Forferdelig når så unge mennesker blir syke. Håper han tross alt får en fin bursdag. Hørtes koselig ut å spise sammen.
yasmina Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #11 Skrevet 8. juli 2008 ikke saa dumt med filmdeal heller,men vet de har vurdert pizza om kvelden.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Ang mat hvis han bor i stavanger - ostehuset har byens beste "frokost/lunsj"-mat!! Og ostekake!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå