galemathias og snusmumrik Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har tatt folat + omega 3 tilskudd for gravide i en måneds tid (fordi jeg prøver å bli gravid) Iløpet av denne måneden har jeg hatt intet mindre enn 7 saftige kviser i ansiktet, og jeg har ellers aldri vært plaget med kviser.. Jeg lurer nå på om det er disse tablettenes skyld.. Jeg kan ikke komme på noe særlig annet jeg har gjort annerledes i denne måneden, av mat, hudkremer eller noe sånt.. Er det noen av dere andre som har hatt lignende erfaringer? Jeg lurer på om jeg skal kutte ut omega 3 og heller kjøre på ren folat.. Anyone?
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Kan det komme av at du har sluttet med prevansjon? Har aldri høre noe om at omega3 og folat kan gi kviser, men kan jo være grunnen også selvfølgelig. Går selv på folat i ren form, og tar omega3 ved siden av og har ikke merket noen endringer i kviser. Kan jo kanskje være verdt å prøve? Lykke til:)
galemathias og snusmumrik Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Takk for svar Jeg har ikke sluttet med prevensjon heller, men det var lurt tenkt :-) Jeg har ikke mye lyst til å gå rundt sånn ihvertfall, så det meste er verdt å prøve.. takk for tipset -)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå