Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 er det kun meg som aktivt titter i skattelistene? dagbladet har jo en veldig grei side fra 2006.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Det er mange tusen treff hver dag på slike oversikter, så det er nok ikke bare deg :-) Jeg har sjekket noen nå og da, men jeg vil ikke si at jeg aktivt sjekker.. Men, litt artig er det jo å se hva naboer, arbeidsgivere o.l. tjener.. For øvrig synes jeg nok egentlig at det er en uting at det offentliggjøres på nett, kanskje mest fordi det går utover barn fra familier med lav inntekt. Så datakyndige som våre små er, tar det ikke lang tid før hele skolen vet at faren til Per bare tjente 98 000 i fjor.. Ikke så stas..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Det stemmer jo ikke helt da... Det er jo inntekt etter fradrag, og hvem vet hvor mye fradrag den enkelte har?? I år har mannen nesten ikke tjent noen ting hvis du skal stole på skattelistene... Men det kommer penger inn likevel:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 tror du ungene i nabolaget har innsikt i det da?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 at det gjelder inntekt etter fradrag mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 jeg titter ikke i skattelistene... Det er det samme som å snoke i andres privatliv, og jeg har ikke bruk for slik informasjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå