Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Eg er så sint og forbanna nå, ak. nå veit eg ikke hvordan eg skal roe meg ned. For ca 3 mnd. siden gjorde min esk. det slutt, hun ville ikke mer pga. problemer i vårt forhold...... mm. sa hun. Og ja, vi hadde noen problemer. Men ikke uløselige problemer. Vi har en sønn ilag på 6 år, og eg ønsket at vi skulle prøve parterapi /familikontoret - hva som helst. Men hun ville ikke, det var ikke vits. hun hadde fått nok. Eg hadde en mistanke om at hun hadde truffet en ny som eg viste hvem var, og spurte henne om dette. og hun avkreftet det. Hun har brukt hele tiden etter bruddet på å sværte meg, løgnhistorier, og falske beskyldninger for felles venner og familien sin. Eg har vært dypt fortvilet over alle historiene og løgnene. Men nå har eg fått vite sannheten. Hun hadde funnet en ny, og det var ak. den personen som eg hadde mistanke om. Er er så sint og forbanna. Og det pga. at hun har vært så jævla falsk og uærlig. Kunne ikke hun bare fortelle det til venner og familie da? Isteden for å lage fæle historier om meg? Hvordan kan noen være slik? Ak. er eg så sint at eg ønsker ingen kontakt med henne, tåler ikke tryne hennes nå.... Men eg må? vi har jo en hærlig sønn ilag! Klarer bare ikke å fortenge de vonde følelsene rundt alt dette ! Hva mener du? Skal eg bare kjøre en isfront mot henne, og ikke ønske henne velkommen i mitt hus osv...... (ak.nå er det d eg har lyst til) HVORDAN KAN NOEN VÆRE SÅ FALSKE OG JÆVLIGE !
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Få det ut!! Det er det aller beste... Og få en time hos familievernkontoret - finn ut av hvordan du vil løse samvær/hovedomsorgen for barnet, og legg hele dama bak deg. Husk at det hun sier vil selv slå tilbake mot henne når folk oppdager at hun har løyet. Og du trenger vel ikke en som er utro?? Du skal samarbeide i mange år med henne, så det er best å bare gjøre seg ferdig med sinnet, sorgen og alle de vonde følelsene så fort du kan. vet det høres enkelt ut, men andre har klart det før deg! Rett fokuset mott sønnen deres, og skap en best mulig hverdag for han. Han er sikkert både fortvilet og lei seg, så han trenger deg!!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Ja, eg er fortvilet og forbanna. Samvær ja, Eg ønsker 50% for det vil fungere godt for vår sønn, og vi bor 7 min i gange fra hverandre. Men du vil ha 60%, for får hun støtte og slipper å jobbe..... Og nå har hun tatt det videre til retten........ Blir fortvilet at hun vil ta det til rette med de konsekvensene det medfører, bare pga. at hun ikke vil endre sin situasjon og jobbe litt. Eg er matt.....
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Det er veldig vondt med samkivsbrudd- og ekstra ille når det er en 3.part inne i bildet. Har opplevd det samme selv. Min eksmann nektet hele tiden på at han var sammen med en dame jeg mistenkte han for....veldig lik din historie....han nektet ovenfor alle og enhver....helt til seperasjonspapirene var i orden, da var det tydlig "lov" å si at at NÅ hadde han en ny kjæreste- nettopp henne jeg hadde sagt hele tiden. han har skapt mye historier og løgner for å dekke over seg selv....som har medført at mange venner og familie synes det ble veldig vanskelig. Trist å høre at hun drar det rettens vei- det hjelper jo ikke på samarbeidet dere imellom, så skjønner at det må være vondt. her fungerer heller ikke samarbeid, men i motsatt retning at eksen helst ikke vil ha ungen vår så mye.....vondt det også. Ønsker deg lykke til vidre- og at du kommer helt over alle følelser for eksen. Det hjalp mye når det var unnagjordt følte jeg....for jeg trivdes MYE bedre alene enn å være sammen med en som bedro meg.... Og nå 3 år etter skilsmissen så smiler kjærligheten til meg igjen, enda hvor skeptisk jeg har vert.... Så det er et lys i enden av tunnelen, selv om jeg aldri hadde trodd det....
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Takk. Godt å høyre at det er lys i tunellen... Men eg kommer ifra en liten plass, og da må en forholde seg ok til hverandre uansett. Men ak. nå er eg så forbanna og føler meg gjort for narr. pga. alt styret hun har laget til.... Nå orker eg ikke hun i det hele tatt, koker bare av tanken på henne.. Har ungen nå, og eg spyr neste når du ringer å vil snakke med han.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Hei igjen! Vil bare si at jeg og du har mye likt- jeg bor på bygda på en liten plass der alle kjenner alle...det er en ekstra belastning i en slik sak.... Det er ekstra tøft i starten, men man blir på en måte "tvunget" til å få det til å fungere allerede fra starten av. Bra du har ungen din- kos deg med ungen- og det jeg har lært meg er når eksen ringer så sier jeg ja og ha- svarer på spm og stiller evt de spm som trengs...men det er og alt....Vi har lov å være lei oss og lite intressert i hyggesnakk. Finn på noe med ungen din- dra evt bort så du slipper å se eksen mer enn høyst nødvendig. Det er litt av en prøvelse, men det går.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Selfølgelig har du rett til å være forbanna ! Ak. dette forteller mer om din eks, en noe annet..... Bli forbanna, og bli ferdig med det.... Slike damer er ikke vært noe ting somhelst... Om du kommer fra en liten plass så vil nok de fleste se henne som falsk uansett hvor uskyldig hun har prøvd å gjøre seg......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå