Spanskeflua Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 I forrige uke var vi å prøvekjørte en Volkswagen Touran 2008 modell, og bestemte oss for å kjøpe den. I dag skal jeg kjøre til forhandleren og hente den. JIPPI!!! Skal bli deilig å ha ny bil for første gang i livet. Har bare hatt brukte tidligere. Gammelpeisen på 13 år synger på siste verset, så den skal stå i hagen til noen vil kjøpe den=)
MegOgAlleMine Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Gratulere med ny bil!Håper den svarer til deres forventninger
Spanskeflua Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 Takk takk=) Håper også virkelig den svarer til forventnigene. Andre som har slik bil sier de er veldig fornøyd ihvertfall.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer Vi skal også hente "ny" bil idag ) En volvo V70 - 2004, så den er jo 4 år gammel da, men råflott. Masse utstyr. Har letet etter bil i måneder nå, uten å finne en vi er fornøyd med. Så endelig. Blir gøy å reise på bilferie om 2 uker nå da (",)
Spanskeflua Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. juli 2008 Vi skal også på bilferie=) Turen går til Oslo, da eldstemann skal delta på Norway Cup. Gleder meg som et barn allerede=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer!! Vi henta vår i midten av juni (i Oslo faktisk - bor på vestlandet), en splitter ny bmw 118. Kjørt både hjem fra Oslo, til hytta på Evje og til Haugesund med den etter det - kjempefornøyd. Men nå er det nok for meg - jeg er svangerskapskvalm og blir utrooooooolig dårlig av nybillukta! *trist*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå