Gå til innhold

I dag henter jeg en fette ny bil=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forrige uke var vi å prøvekjørte en Volkswagen Touran 2008 modell, og bestemte oss for å kjøpe den. I dag skal jeg kjøre til forhandleren og hente den. JIPPI!!! Skal bli deilig å ha ny bil for første gang i livet. Har bare hatt brukte tidligere. Gammelpeisen på 13 år synger på siste verset, så den skal stå i hagen til noen vil kjøpe den=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere med ny bil!Håper den svarer til deres forventninger

Skrevet

Takk takk=) Håper også virkelig den svarer til forventnigene. Andre som har slik bil sier de er veldig fornøyd ihvertfall.

Skrevet

Gratulerer :) Vi skal også hente "ny" bil idag :)) En volvo V70 - 2004, så den er jo 4 år gammel da, men råflott. Masse utstyr.

Har letet etter bil i måneder nå, uten å finne en vi er fornøyd med. Så endelig. Blir gøy å reise på bilferie om 2 uker nå da (",)

Skrevet

Vi skal også på bilferie=) Turen går til Oslo, da eldstemann skal delta på Norway Cup. Gleder meg som et barn allerede=)

Skrevet

Gratulerer!! Vi henta vår i midten av juni (i Oslo faktisk - bor på vestlandet), en splitter ny bmw 118. Kjørt både hjem fra Oslo, til hytta på Evje og til Haugesund med den etter det - kjempefornøyd. Men nå er det nok for meg - jeg er svangerskapskvalm og blir utrooooooolig dårlig av nybillukta! *trist*

Skrevet

Dvs vår = firmabil, da, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...