Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Ekser og kjærestens ekser her inne? Og fant dere noe spennende?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 jeg har ikke googlet noen, men jeg har kvasiret utrolig mange.. kjeldent noe spenenede og finne
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har googlet en jeg datet og fant at han hadde vunnet en fiskekonkurranse... Greit nok :-)
Hikken Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Googler alle jeg kjenner omtrent jeg :-D Finner sjelden ut noe interessant, men det er et lite tidsfordriv.. (og DER gikk det opp for meg at jeg har vært sykmeldt for lenge...)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Goglet eksen min. Fant ut hva han jobbet med, hvor han bodde, hvor mye han betalte i skatt og at han var gift.Hmmmmm...har litt fritidsproblemer jeg også.Stakkars meg. Det værste var at jeg ble litt misunnelig på den nye fruen i livet hans.....hahahaha...patetisk
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Godt mulig jeg har googlet noe ja. Men er som oftes mennesker jeg har lite kontakt med , og som jeg lurer på hvordan har det el. hva de gjør for tiden. Fant en gang ut at en gammel klassevenninne var død. Fikk opp en artikkel fra lokalavisen.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Hvordan søkte du for å finne ut at han var gift?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 så et sted at han og en kvinne med samme etternavn hadde kjøpt hus i Heggedal til 2,6...Tror kanskje det var kona da:) hehehe...huffamei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå