galemathias og snusmumrik Skrevet 8. juli 2008 #1 Skrevet 8. juli 2008 Hei Jeg har forsøkt el tester denne måneden, og fikk positiv test 27.06, og negativ 28.06.. Jeg hadde dermed sannsynligvis eggløsning 28.06.. Hvis det da stemmer at det skal være 14 dager mellom el og ikm har jeg ikm 12 juli... Vel, dette stemmer ikke med syklusen min.. jeg tror det er mer sannsynlig at jeg får mens 14 juli... Det jeg lurer på da... hva er mest sannsynlig?... At det er kluss i syklusen min og jeg får mens 12 juli, at lutealfasen hos meg er 16 dager, eller at billigstrips viste falskt positivt resultat? Noen som kan hjelpe meg å synse rundt dette?.. jeg er forvirret..
melkekua™ Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Info hentet fra www.pernille.info: "Standard" lutealfaselengde er 12-16 dager, gjennomsnittlig 14 dager, men alt fra 10-18 dager er normalt. Dvs at du kan ha lutealfase på 16 dager ) Du er helt normal!
galemathias og snusmumrik Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 takk for svar fra en oppgående melkeku som har vett til å lete etter info på nett, som jeg tydeligvis ikke har selv.. he he... Tusen takk, da er jeg mindre forvirret :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå