Gå til innhold

HJELP!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville dere reagert på trussler mot deres egne? Jeg har ingen fiender, men noen har kommet seg inn på min msn, mulig jeg har akseptert uten å tenke....

Vedkommende kalte meg en hore og en bitch og jeg svarte meg at hvorfor har du meg på lista di,,,

DITT BARN SKAL DØ....TRO MEG HAN SKAL DØ.

sa hun/han......Jeg har kun en email.....hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringt politiet selvfølgelig. De kan lete frem personen. Greit å få en sånn person sperret inne...

Skrevet

Har opplevd det samme som deg. Slettet personen jeg, og hørte aldri noe mere. Bekymrer meg overhode ikke over sånne mennesker.

Skrevet

Anmeld!

Sånne folk har godt av en lærepenge. OG av å bli avslørt!

Skrevet

Jeg ringte politiet og de spurte; har du noen fiender? nei jeg har ikke det, sa jeg. For jeg har jo ikke det!.....som jeg vet...

Kan de finne ut hvem det er utifra en email? Adressen er alt jeg har!

Skrevet

De finner ut hvem det er gjennom IP adressen. Ingen sak å søke opp folk i dag. Vi legger igjen elektroniske spor overalt, og det er en lett sak å finne ut hvem det er for de rette folkene.

Skrevet

Det er faktisk ikke så enkelt. Ip adressene er lokale og går ikke til en maskin. Mange mail kontoer er helt mulig å anonymisere, som den jeg bruker nå. Har nemlig sett politiveien prøve å spore opp en som drepte en venn av oss, uten hell. Det ble satt inn store ressurser. Man fant en skole område som mailen var skrevet fra, men det var det hele.

Skrevet

Tusen takk. Er fortsatt så sjokkert... Trenger jeg alt det han sa printet ut? Vet ikke om det er han eller hun.... Jeg bryr meg ikke heller....DE sa at sønnen min skulle dø....SNART... Er ikke det god nok grunn? Jeg vet politiet her vil spørre om jeg har fiender og det har jeg så vidt jeg vet ikke......da henlegger de vel? hva bør jeg si?

Skrevet

Du anmelder vedkommende for drapstrusler!!!

Drapstrussel er en alvorlig greier, ikke til å kimse av.

Videresend eposten til politiet, eller ta med laptopen til politiet.

Skrevet

Hvor gammelt er barnet???

Kan det kanskje være noen som er uvenner med han???

Skrevet

Nei nei dette har ingenting med ham å gjøre han er ikke 4 år engang,...det er noen som har sett bilde av meg og ikke likt det åpenbart.....

Men sønnen min hva har han gjort? Dette greier jeg ikke holde inne. Jeg kommer til å leie noen til å ta de folka om jeg ikke gjør det selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...