Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 .. og jeg trodde aldri at jeg skulle blande meg borti den hersens bilsete-diskusjonen, men fytti katta - i dag så jeg en mamma, med en liten jente på max halvannet år.. Med forovervendt sete i forsetet!!! Den syntes jeg faktisk at var en smule drøy.. Selvom min toåring sitter i forovervendt sete bak, så måtte jeg se to ganger på den dama der..
!!!! Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Ikke tro du kan skrive inn her for å få sympati. Det er faktisk et hvert menneskes plikt, ikke rett, til å gripe inn når et annet menneskes liv er i fare. Å se to ganger og skrive innlegg her er uansvarlig. Tenk om de krasjet på veien hjem. Da har du deres blod på hendene. Fyttikatta for et uansvarlig menneske du er.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 det er mange som kjører med barna i bil uten sikring det er helt sykt. Her om dagen så jeg en mor som satt sitt barn på kanskje 1 år i forsete uten sele og sete selvom de hadde sete til han bak. Det er helt sykt. Skulle ønske det var ett sted man kunne ringe når slikt skjer, er ikke alltid like lett å gjøre noe med det og politi gidder ikke bry seg med sånt
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Det kan jo hende sete at setet kom i fra samme merke/leverandør som bilen.. Sjekket du det?? Da kan det faktisk være riktig.... Kjenner flere som har setet foran fordi setet har samme merke som bilen, og dermed har en mekanisme som gjør at airbagen ikke utløses, men er riktig nok litt usikker på i hvilken retning de er plassert i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå