Gå til innhold

Jævla mobile brebånd!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh!!!! noe så treigt møkka drit skal du lete lenge etter!! Og her skal det liksom være god dekning for det? Jævla møkkaselgere også!! Så nå får jeg vel bare bruke angrefristen, løpe ned på el**** å slenge dette forpulte dritet i trynet på dem. Makan til skvip, og makan til godtroende kjerring (meg)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du roe deg ned... Hvor er snille Fumlis?

Skrevet

Roe meg ned? Morsom du!! Nå har jeg gått å savnet internett i lange tider, og når jeg endelig får det, funker det ikke!!!

Og nå er jeg i skikkelig kranglehumør, for alt er dritt. Minsten får ikke sove pga magevondt (etter å ha helt i seg små mengder med hårgele), ja,jeg vet,jeg er en elendig mor.

Og mest sannsynlig er det ikke noe vits i at jeg skriver dette, for når jeg skal sende, er det bare flaks om ikke internett har koblet seg av. Blæh!!!

Snille fumlis har dratt på ferie. Nå føler jeg meg som onskapen selv!

Skrevet

Jeg er helt enig i at alt er dritt. Drittdag! Faen! Alt er dritt dritt dritt!!!!

Skrevet

Ja, da kjenner du følelsen.

Jeg har vært på ikea i dag og... Det var ihvertfall dritt! Det er en helt annen ikea kultur her enn i Bergen! Folk er jo gale jo!!

Skrevet

Du er heldig som har penger til det ihvertfall. Venter fremdeles på penger som skulle kommet for 2 uker siden. Dritt!

Skrevet

Vet hvordan det er. Endelig begynt å få penger nå etter 2 mnd uten penger.. Men fikk jo endel etterbetalt da. Derfor har jeg fått shoppet litt. Så alt er jo ikke dritt;-)

Skrevet

Så fint for deg da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...