Gå til innhold

Noen som har erfaring med bilsete leid gjennom IF?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid bilsete til vårt første barn av If forsikring, sete eter If izi sleep og er fra 0 - 13 kilo. I kveld prøvde vi å montere det i bilen, var forberedt på at det skulle være litt kronglete (ingen av oss har gjort det før), men det var skikkelig vanskelig!!!

Etter å ha fylt bruks anvisningen til punkt å prikk følte vi begge at det uansett ikke var rett. Sette var og ble skikkelig riggalaust??

Vi har en renaut laguna 96 modell, om det sier noen noe i denne forbindelsen : )

Stor pris på tips og råd!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har leid sete til gutten vår som nå er 4 år. Vi har vært veldig førnøyde.

Jeg vil anbefale deg å gå til en butikk som selger setet å få hjelp til montering..Setet skal stå helt fast..

Skrevet

Litt utenfor tema, men hvor mye koster det å leie sete?:)

Skrevet

Hei annesmil. Har selv leid sete fra if nå, men har virkelig ikke hørt noen ting fra de etter at vi bestilte. Fikk bare en mail om at de kom til å kontakte oss innen noen dager.. men det er jo ukesvis siden. Bør kanskje kontakte de igjen.. Fikk dere respons med en gang dere bestilte? må si at jeg bestilte over nettet da.. men det burde vel ikke ha noe å si?

mvh

Skrevet

Vi leide til første mann og har gjort det igen. Skal faktisk hente det på posten i dag. Jeg husker ikke det første setet som vanskeligtmen nu får vi se i kveld....

Prisen finner du på www.if.no under sikkerhetsbutikken. Det er avhengig av om du er if.kunde.

Skrevet

Vi er IF kunder fra før såvi betaler 72,- pr måned. Se www.if-sikkerhet.no for mer informasjon : )

Skrevet

Vi fikk vel heller ikke noe bekreftelse, men fikk setet ca 2 uker før termin. Ring dem å hør kansje?

Skrevet

Ja det skal jeg jammen meg gjøre:o) ringe dem altså..Litt greit å vite at bestillingen har gått i orden,så jeg slipper å hastekjøpe noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...