Maren og snella Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Huff, her kommer litt (mye) sutring..... Jeg er ikke engang inne i 1pp, og allerede er jeg utålmodig etter å få begynt på ny spire. Har jo ikke sluttet å blø etter MA enda, og alt jeg klarer å tenke på er BABY... Jeg trenger så sårt noe å sysselsette tankene mine med... Gjorde ett forsøk på å kaste meg inn i jobben, men det gikk ad undas, kollegaene mine tripper rundt, livredde for å si noe som kan gjøre dagen tøffere for meg. Misforstå meg rett, jeg er glad for at de prøver, men jeg skulle virkelig ønske at jeg bare kunne føle meg normal, og alt kunne være normalt igjen og det er vanskelig når folk er så vare... Vil ett nytt svangerskap nå og med en gang fungere som ett "plaster" for det som var? Jeg får så ekstremt dårlig samvittighet når jeg tenker den tanken. Før i dag fikk jeg det for meg at det eneste logiske jeg kunne gjøre nå, var å planlegge ett bryllup. Og jeg er ikke engang forlovet. Samboern min syns ikke det var noen god idé. Jeg tror jeg så sårt trenger noe positivt å se frem til at jeg snart begynner å fable. Jeg savner livet som 17 åring, da var det største problemet mitt her i livet at gutten jeg likte ikke likte meg tilbake... Beklager sutringen.... håper jeg finner lyspunktet i morgen
Mikkemafian Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Følr med deg frustrerte frøken... Det er tøft med MA, og det er tomt etterpå. Jeg tror ikke at et nytt svangerskap er plaster på såret, men noe helt nytt. Til slutt vil vi kunne tenke tilbake på det som ikke ble med vemod i stedet for smerte, og glede oss over den lille som vokser i magen etter hvert:) Gleder meg til det..
Maren og snella Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2008 God ett!ermiddag godtfolk! Vil bare medele at i dag er humøret laaaaaaaaaaaaaaangt bedre! I dag har jeg smilt, ledd, og føler at motet kommer tilbake... litt etter litt! Har bestemt meg for å fokusere på de små tingene, ikke se skogen for bare trær- kun se positive ting :-) Det viktigste er at jeg er har en gubbe som jeg er så inderlig glad i og som bare er god! føler meg ganske priviligert, det er jo ikke alle som har det! Jeg har brukt ettermiddagen til å pønske ut måter å forføre samboern på når 1PP begynner.... Noe morro må man jo ha med dette babyprosjektet!!! Fikk også pakke i posten fra billigtest folket... Det gikk snabla fort, bestilte dem jo så sent som på søndag! *sender ut positive vibrasjoner iblandet babystøv til alle og enhver!*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå