Gå til innhold

Jeg er mentalt syk


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er egentlig slått meg til ro med samboer og vi har en nydelig sønn sammen.

MEN jeg kommer aldri helt over eksen. Nå har han nettopp forlovet seg med den nye damen, og det gjorde vondere enn jeg trodde, jeg ble satt helt ut.

I tillegg fikk jeg nettopp vite at de venter barn, uplanlagt, men de er sikkert lykkelige. Hun er 2 mnd på vei, og her kommer det grusomme: jeg kjenner inni meg at jeg håper det skal skje noe, og at de ikke får barnet. Jeg vil jo ikke at barnet skal dø, men jeg vil heller ikke at de skal få barnet. Syke syke meg!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg på en måte, eksen min har ikke dame nå og heller ikke barn, men han såra meg så jævli da han gjorde det slutt, og ser jeg han med nye damer tenker jeg av og til at hvorfor var ikke jeg bra nok for han, og siden han såra meg tenker jeg også at jeg ikke ønsker at han skal være lykkelig, høres jo helt teit ut, men for meg tror jeg det kommer av at det blei så brått og uventa slutt, rakk ikke å avslutte på en måte!

Må også si at disse tankene kommer kun et sekund av og til, så tenker jeg på at hadde det ikke vært for at eksen gjorde det slutt, hadde jeg ikke møtt mannen min og fått et nydelig barn!

Skrevet

Ja, nettopp. Jeg vet jo at det aldri blir meg og ham, og jeg er i tilleg glad i ham og ønsker ham alt godt. Men jeg vil ikke at de skal få barn, ikke ennå! Kunne de ikke ventet noen år, til jeg har kommer helt over ham?

 

Dette virker ihvertfall sykt, for da jeg ble gravid, "brukte" han meg, vi hadde et sexuelt forhold. Jeg klarte ikke si nei da han inviterte meg, selv om jeg ville glemme ham og bare være sammen med samboer. Jeg elsket ham fremdeles. Jeg er egentlig sikker på at barnet er min samboers pga mange ting, MEN det ligger en bitteliten usikkerhet innerst inne. Sønnen vår ligner på samboer og alt sånt, men jeg er likevel redd for at barnet til eksen skal ligne litt på min sønn. Huff, tragisk... Da hadde det vært bedre å sett min sønn om noen år, og sett om trekkene utviklet seg til å bli skikkelig lik min samboers. Nå er det ikke SÅ lett siden han ennå er baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...