Gå til innhold

Noen som har opplevd dette???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er 2. pp jeg har fått tr 4-5 dager etter at jeg var ferdig med den forrige.... altså tr hver 14. dag.... :0(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har opplevd det samme?? Lurer veldig på hva som foregår i denne kroppen???!!! :0(

Skrevet

Hei" Googlet litt på dette og her er noe jeg fant:

 

"....Sædcellene kan også leve i opp til 9 dager i egglederne og ligge og vente på at egget ditt løsner. Det viser seg også at jenter som er seksuelt opphisset og veldig forelsket kan ha spontane eller «ekstra» eggløsninger utenom den faste. Derfor er det nødvendig å beskytte seg mot graviditet i form av prevensjon hvis du ikke ønsker å bli gravid..."

 

Kanskje dette kan vere svaret på noen av de "snodige" syklusene hos noen? Merkelig alt som kan skje med kroppen!

Trodde forøvrig ikke sædcellene kunne leve så lenge som NI dager i egglederne heller..

Skrevet

Hei!! Og takk for svar!! :0) Underlig denne kroppen ja...

Siste mens eller blødning varte ikke så mange dagene.... og nå plutselig har jeg begynt å få stkninger og mensmurringer nå da.... kort tid etter denne blødningen var ferdig....

Skjønner ingenting av dette jeg!!??

Skrevet

Ja, jeg har opplevd slike ting.

 

I en periode blødde jeg hver dag og i peridoer 2 av 4 uker osv.

 

Jeg har da i disse periodene hatt skikkelig ubalanse i hormonene mine. Og blødertendenser og et blødningsproblem.

Skrevet

Hmm.... er det noe å gjøre med dette da??? Eller går det over av seg selv??? Har jo gått på p-piller i 10 år, så jeg regnet med noe kluss i syklusene... men hadde håpet at det hadde begynt å rette seg opp nå da....!

Skrevet

Om du nylig har sluttet på p-piller kan du regne med at det tar litt tid før kroppen er i gjenge igjen, er det ikke 6 måneder som er vanlig?

 

Om det tar lang tid med mye blødning ville jeg uansett tatt kontakt med lege.

 

Jeg har bl.a. tatt mange innvendige ultralyder for å utelukke at det er blødninger pga cyster osv...

Skrevet

Håper det stemmer med ca. 6 mnd. etter pilleslutt!! :0) Har gått ca. 6 mnd. nå...

Jeg fårt se ann om dette fortsetter, og da bestille en legetime!!

Takk for svar!! Gikk det over av seg selv etter en stund hos deg? Har det normalisert seg? :0)

Skrevet

Mellomblødningene/spottingen som varte i 10,5 måneder sammenhengende har gitt seg.

 

Men ustabil syklus har jeg vel hatt til for noen måneder siden.

 

Jeg har jo fått beskjd om at jeg har et blødningsproblem og blødertendenser da, så kanskje ikke helt likt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...