ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 disse merkelige stikkingene/murringene nederst i magen! Har vært sånn i 3 uker nå. Ventet tr tirsdag for en uke siden, men det kom ingen. Fikk positive utslag på el-tester, og negative resultater på graviditetstester, så jeg hadde nok en forsinket el. Da hadde jeg kramper i magen og var småkvalm. De to ukene før der, trodde jeg at jeg hadde el, for da hadde jeg også småmurringer i magen, de holdt liksom aldri opp. Så nå etter positiv el-test på torsdag, roet det seg litt, men det er fortsatt stikkinger innimellom. (Må si at vi fikk ikke hoppet i køya ordentlig denne pp, så jeg kan ikke være gravid- ble litt krøll under "tømminga"... Hehe...) Regner med at det er første ordentlige mnd med el etter pilleslutt i april, og at det kan være kroppen som "gjør seg vanlig" igjen. Men er det noen andre som har opplevd det samme??
galemathias og snusmumrik Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Hei, jeg har ikke opplevd det samme, men ville bare ønske deg lykke til.. Jeg er også i 1. pp, og er nok minst like gal som deg, om enn av andre grunner.. tiden etter el eller før ikm er uutholdelig lang og man kjenner etter på kroppen etter alle mulige symptomer.. Sånn har det ihvertfall vært for meg.. Jeg håper det går seg til og at du får en lykkeligere 2. pp :-) det satser jeg på for min del :-)
Giron Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Jeg hadde noen murringer som virket som lemus, spesielt på høyre side av magen. Når jeg strakk meg kunne jeg fysisk se sammentrekningene. De varte i en måned, nå er det ei uke siden jeg kjente noe. Spurte legen, da jeg var redd det kunne være cyster, men han kunne ikke finne noe, mente det bare var muskelsammentrekninger, som nok ville gå over. Ser ut som han hadde rett. Men ekkelt var det, men det kjentes ikke ut som stikkinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå