Gå til innhold

3D UL i tønsberg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet noen som tilbyr dette i tønsberg el omegn???

Takker for svar;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Nøtterøy Medisinske Senter bak treningssenteret Active på Kaldnes tilbyr det. Vet ikke hvor mye de tar for det nå. Da jeg tok det for tre år siden, betalte jeg ca.550,- kr. Jeg fikk med mange 3D bilder og opptak av hele undersøkelsen på DVD. Tror jeg vil gjøre det denne gangen også. :-) (Er 21+6 uker på vei.)

Skrevet

Du bør heller dra til Kvinnedoktor på Meg og Magen i Tønsberg. Han har riktig utdannelse for ultralyd på gravide (er spesialist i svangerskap og fødselshjelp)

Nøtterøy ultralyd har økt prisene og koster nå mye mer enn du betalte.

I tillegg har de et gammelt apparat og er ikke utdannet gynekologer men røntgenleger.

Nøtterøy ultralyd er flink på ben, armer pg milt og slikt men de sier og gjør mye rart i forhold til vurderinger av gravide.

Jeg var der selv sist og sykehuset bare ristet på hode over at han hadde flyttet terminen min i uke 28 og sagt at om jeg ikke fødte før tiden så ble det en kjempe baby. De sa at det kan man ikke gjøre. Jeg fødte 2 dager over og Jonas veide 3200 gr!!!

Har hørt mange andre sier det samme om dem.

Kvinnedoktor skryter alle av. Han var tidligere overlege på føden og har nå spesialisert seg ytterligere på ultralyd. Også sykehuset anbefaler han.

Jeg har selv vært der 3 ganger og er utrolig fornøyd med alle bilder og filmsnutter som vi har å kose oss med når lengselen blir for stor.

Skrevet

Ja, jeg har også vært på Meg og Magen, var der i uke 16 (for 2 uker siden), var kjempe fornøyd:) jeg var så utålmodig og klarte ikke vente lenger til den ordinære, så derfor bestilte jeg, betalte vel 750 kr for bilder i 3D. Han var veldig grundig og gjorde alt han kunne for å se kjønn. Han var nesten litt for grundig ( men det er jo bare bra det da, men jeg var bare så innmarri spent på kjønne!!!)

Så kvinnedoktor`n anbefalles ja.

Skrevet

Klarte han å se kjønnet da?? Så tidlig mener jeg,er 14 uker bare og utålmodig selv,syntes 2d ul bildene ble så dårlige.. Hva ble kjønnet da???

takk for svar

Skrevet

Kvinnedoktoren!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...