Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 ....fødsel starter og KS søknad ikke er innvilget enda?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Seriøst? Er det sant? Da syntes jeg det er drit sleipt om det er som du sier. Har ikke fått KS brevet enda, og er 1 mnd til ul termin! De drøyer det så jævlig for å få det slik de vil ha det, med vaginal fødsel. Frekt!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Sånn går det når du åpner slusene. Ungen skal ut igjen også...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Er det "drit sleipt" av ungen å komme tidligere enn planlagt?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #6 Skrevet 7. juli 2008 Har du vært til samtale for da vet du vel om ks er invilget og brevet i posten med dato har lite å si. Jeg var til samtale 2 mnd før termin og fikk da skrevet på mine vanlige papirer at det var invilget og så fikk jeg papirer med dato noen uker etter det. Hadde jeg gått i fødsel i mellomtiden så hadde jeg jo fått ks. Har du søkt om ks veldig sent? Jeg søkte i 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Er ikke sleipt at ungen kommer tidlig, men at det tar sånn tid å få innvilget det! Herregud ikke spill dum da... Anonym 00:25 : Skal i samtale nå om en halv time. Har vært igjennom 4 samtaler med forskjellige leger og jordmødre. Så jeg vet ikke hva som skjer egentlig. Søkte første gangen i 5 mnd, men de har noe seigt i ræva, for dette tar tid ....
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Kanskje ungen sklir ut hvis slusa er drit sleip
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 Da anbefaler jeg fødsel! Det er mye bedre enn ks.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 hvorfor skal du ha keisersnitt da? Hvilket grunnlag? Jeg håper virkelig jeg skipper keisersnitt..foretrekker å føde fremfor KS HAr aldri tatt ks, men hører det er værre å komme seg etter et KS enn en vanlig fødsel..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 De ville ikke måle bekkenet mitt, så da vil ikke jeg sjangse på at det går bra. Har fødselsangst også, og er litt ubekvemt med at noe skal ut der nede liksom. Det er så forskjellig med de som kommer seg først. Noen ganger er det best med ks og andre ganger med vag. fødsel. Mamma tok ks og var oppe og hoppet 2 dager etterpå. Min filletante fødet vaginalt og fikk total rup. og måtte ligge lenge.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Hvis du hadde lest litt statistikk og ikke bare snakket med to av dine nærmeste, så hadde du fått med deg at prosentandelen som får komplikasjoner etter KS er mye høyere enn de som har hatt vaginal fødsel. Hvis du ikke takler at noe skal ut der nede, bør du ikke kjøre inn ting der nede heller.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #14 Skrevet 8. juli 2008 Har lest og lest jeg, og til og med legene sier på sykehuset at det er best i min situasjon å ta ks. Så den statistikken dim kan du kjøre oppi et sted der solen aldri skinner. "Hvis du ikke takler at noe skal ut der nede, bør du ikke kjøre inn ting der nede heller." sitat fra deg anonym 14:47. Så du mener at fordi jeg har et anstrengt forhold til dette med vaginal fødsel, så skal ikke jeg få barn?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 klart du skal få barn:) se bort i fra de hormontrolla av noen anonyme som bare er ute etter å lage kvalme. stattestikk har ingen ting å si her hvis du har så mye angst for å føde på vanlig måte. statestikken sier ingen ting om de stresse du påfører deg og ungen ved å bli presset til noe du har totalt angst for. Selv forstår jeg ikke helt hva du er redd for, men jeg forstår veldig godt hva det er å være sikkelig redd for noe. Så jeg ønsker deg virkelig lykke til med søknadsen og at den er ferdig behandlet før den lille bestemmer seg for å komme. Det kommer nok til å ordne seg:)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2008 #16 Skrevet 8. juli 2008 Er bare tull, som mange her oppe skrive, at det tar såååå mye lenger tid å komme seg etter et ks. Jeg hadde et hastesnitt i full narkose og var oppe å gikk 14 timer etter. Var jo vondt, men ble bra med litt smertestillende. Du kan ha flaks ved vaginal fødsel, og ikke revne osv., og du kan ikke være så heldig... og du kan ha flaks ved ks, og ikke flaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå