Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Nei faktisk ikke. Men kjøper heller ikke det styggeste jeg finner
Gjest Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 Nei utseende teller ikke så mye;) Men går for det som ser mest behagelig ut og som selvfølgeligt er sikkert.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #4 Skrevet 7. juli 2008 Huff, jeg vil helst ikke kjøpe et stygt sete, men ser ut som vi må det om vi skal ha bakovervendt........ Vil ikke bruke masse, masse penger på noe som er stygt, når noe like ved er mye penere (tenker også på behageligfaktoren) men desverre forovervendt! Synes det fins få fine bakovervendt bilseter. Falt for besafe sin, men desverre så blir det for liten plass i vår bil. Blir for bratt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 Jeg kjøper en bilstol pga kvaliteten, at det har scora bra i tester og at det kan være bakovervendt, men må jo innrømme at jeg er litt opptatt av utseende da, for jeg kommer ikke til å kjøpe det i en gyselig farge, da venter jeg heller til det kommer inn igjen i den fargen jeg vil ha, men nå har ikke fargen på setet noe med sikkerheten å gjøre heller da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå