**Marge Simpson** Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Jeg klarer visst ikke bestemme meg. :-)
tuppa79 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 jeg har bestemt meg for jente navn ja:) og det blir Jorun-Marie:) blir det en gutt,så sliter jeg litt, he he. ikke like enkelt me gutte navn.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Vi har bestemmt navn. Var faktisk noe av det første vi ble enige om!!! Er oppkallings navn etter familiemedlemmer som betyr og betydd mye for oss. Så det var egentlig veldig greit. Jente:Lilli Marie Gutt: William Severin
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 vi har å bestemmt navn. vi litt tradisjonelle å vil kalle opp etter familie:-) jente, blir oppkalt etter farmor til mannen og min mormor: Elly Amanda gutt bilr oppkalt etter farfar og morfar: John Helge
har4barn Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Vet ikke om det er gutt eller jente, men blir det jente, så kommer hun mest sannsynlig til å hete Runa eller Johanne
Gjest Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Nei, vi grubler og grubler....men har funnet ut at vi faktisk må se henne først, før vi kan bestemme oss - ofte man ser hva hun skal hete ) Finner liksom ikke noe vi liker nå
**Marge Simpson** Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. juli 2008 Så mange fine navn! Nå ble jeg inspirert til å kikke litt nærmere på klassiske norske navn, så takk for svar! Akkurat som lykkeliten så tenker jeg at det kanskje er lurt å ha et par alternativer, og så se hva hun kler når hun kommer ut.
<3tobarnsmor<3 Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Jenta vår skal hete Chaney! Litt uvanlig navn, men vi har ikke lyst på noe tradisjonelt navn.
**Marge Simpson** Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. juli 2008 Det var originalt, ja! Hvordan fant dere frem til det? Skal det uttales som i Dick Cheney?
lykkelig78 Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Hedda, Tuva eller Martine. men vet ikke hva vi får enda. Skal på ul på mandag, så håper vi ser det da!
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Hvis det blir jente blir det Kira Mira Elvira og gutt Sebastian Hmm men er noen mnd å ombestemme seg på enda :-)
nr.4 i oktober Skrevet 8. juli 2008 #12 Skrevet 8. juli 2008 Ja har nok bestemt. Men det er foreløpig hemmelig, hehe. Er bare 4 stk som heter det i hele landet, så det er nok et ganske sært navn. Derfor. (Må bare se tulla utenfor magen før vi er bombesikre.. men tror nok det blir det vi har kommet frem til.) Greit å føle at vi er et skritt nærmere, navnevalg er ikke bare-bare..
Lova Skrevet 8. juli 2008 #13 Skrevet 8. juli 2008 Her er også navnet bestemt og hemmelig inntil videre. skjønner hva du mener, nr.4 i oktober;). Det er 8 stk i Norge som heter det navnet vi har bestemt. Vi er bombesikre på at vi har funnet rett navn. Det var bestemt allerede før jeg ble gravid. spiller ingen rolle hvordan hun ser ut, det navnet skal hun ha:).
**Marge Simpson** Skrevet 8. juli 2008 Forfatter #14 Skrevet 8. juli 2008 Det er sikkert smart av dere å holde navnevalget hemmelig. Det er jo ingen som kan kopiere navnet eller kritisere valget på den måten. Dessuten burde det bare være foreldrenes valg uansett. Vi har ikke bestemt hva vi skal kalle henne ennå, men tror nok vi vil holde det for oss selv når vi har funnet det. Takk for et godt råd! :-)
LilleLykkeMor Skrevet 8. juli 2008 #15 Skrevet 8. juli 2008 Min jente skal hete Signe, hvis hun ser ut som en Signe når hun kommer ut. Men vi kaller henne Signe allerede, så skal mye til før hun ikke blir hetende det :-)
Ønskebaby08*12 Skrevet 9. juli 2008 #18 Skrevet 9. juli 2008 Vi har funnet navn til prinsessen :-) Vi har valgt et uvanlig navn, bare 6 andre som heter det her i landet. Men, vi ville ikke ha et navn som mange andre har, også falt vi for navnet begge to. Forløbig har vi holdt det litt hemmelig, men det "slippes" nok når terminen nærmer seg.
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 9. juli 2008 #19 Skrevet 9. juli 2008 Har ikke bestemt navn ennå, da vi ikke vet kjønn, men jeg har veldig mange jente-navn på listen. Foreløpig ingen guttenavn, det syns jeg er vanskeligst! Cecilia Maria Åsa Saga Alva Tiril Tilde
Ina25♥med gull i magen Skrevet 9. juli 2008 #21 Skrevet 9. juli 2008 Ja, vi har bestemt navn! Men er hemmelig inntil videre:)
Mamsen87 :) Skrevet 9. juli 2008 #22 Skrevet 9. juli 2008 Hvis vi får en jente så skal hun hete Adelina ) Storebror heter Mathias:o)
**Marge Simpson** Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #23 Skrevet 9. juli 2008 Veldig mange fine navn her! Jeg er enig med hun over som skrev at det er lettere å finne fine jentenavn enn guttenavn, men jeg vet ikke hvorfor det er sånn. Jeg så forresten at noen hadde Alva på lista si, og det er et nydelig navn!
babygullz <3 vilde Skrevet 9. juli 2008 #24 Skrevet 9. juli 2008 Her blir d enten vilde alexandra selma frøya julia adriana caroline lillian nejmen ikke leeeett
Gjest Skrevet 9. juli 2008 #25 Skrevet 9. juli 2008 Min kjære vil gjerne ha Lilli/Lilly mens jeg har mange andre navn jeg gjerne kunne ha tenkt meg Matilda Olivia Sofia Ella Adele Hennie Elina/e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå