nr 2 i magen;) Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Begynte rundt uke 20 hos meg, men den siste uken har det forverret seg veldig..... har flere i timen, og magen er konstant hard + pluss at jeg har en veldig aktiv baby:) når bør man bekymre seg for om ting eventuelt vil skje før det skal??
fru Puse Skrevet 8. juli 2008 #2 Skrevet 8. juli 2008 Jeg ble også litt bekymret over disse kynnerne, hadde hele dagen. Men tror det ble forsterket av stress, og når jeg bekymret meg ble det enda verre. Står og går du mye på jobben? Jeg fikk komme opp på fødeavd og der overvåket de kynnere og bebi en halvtimes tid, samt kjente etter inni at alt var greit. Mitt råd er å ringe fødeavd og høre med dem dersom du har mulighet ta en tur opp dit. Ellers : Slapp av! Sitt med bena høyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå