trillersnart Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Er det lov å si at man har vondt i bekkene? Har valgt selv å bli gravid fikk jeg noen hint om idag.. Ikke mannen min som sa dette altså. Og hva kan man gjøre for å bedre det. Jeg rører litt på meg da for å se om det hjelper. Noen som har prøvd alternativ behandling?
<3 mine søte små<3 Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Bekkenet er ikke så mye en kan gjøre med.. men forhåpentligvis vil det gå over.. Men en kan lindre smerterne litt.. - Ligge med pute mellom knærne( når en hviler/sover) - tilpasse skritt i forhold til smerte.(små skritt dersom det er vondt) m.m hør med din lege eller jm vet det er noen som får fysio..
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 8. juli 2008 #3 Skrevet 8. juli 2008 Klart det er lov å klage! Skulle bare mangle! Selv om man selv har valgt å bli gravid, har man ikke valgt å få "vondter" og plager her og der. Er litt av "sjarmen" med å være gravid det;-) Og tips ang bekkenplager: gå inn og ut av bilen med beina samlet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå