Gå til innhold

pen og alenemor = billig ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg får stadig høre at jeg er utrolig pen, osv.. Og jeg trives ganske godt med mitt utseende, men så er jeg en ung alenemor også.. Så virker det som noen folk kan rakker ned på meg bare fordi jeg har et sterkt utseende og er alenemor.. Som en gang var det en kvinne i 30-årene som sa til meg, ja nå som du er alenemor og søt som du er, må du ikke gå rundt og få deg masse mannfolk.. Bare fordi jeg ser litt bra ut betyr det ikke at jeg vil pule alle menn jeg kan få, nå som jeg er alenemor !!

Har hørt og opplevd mye værre enn dette.. Blir så irritert iblant.. kan noen forklare meg hva som feiler folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier mer om dem enn om deg.

Fortsett å vær den du er. Du klarer deg da helt sikkert like flott uten mannfolk.

Skrevet

det er ekstremt mye fordommer der ute!

Skrevet

Det er det dummeste jeg har hørt! Alle vet jo at det er de stygge alenemødrene som er billige ;)

Skrevet

Hehe, sant ;)

Mange som ikke holder seg så bra etter de får barn, så tror nok det er en del av de som rett og slett bare er misunnelige på de som klarer å være både sprek, vakker og ha født og fostrer barn.

De burde heller gjøre litt mer for å friske opp seg selv, fremfor å legge andre "for hat".

Skrevet

Hahaha :-) Men sånn er det vel med mange pene jenter.. Alenemor eller ikke, liksom. "Du som er så nydelig må ikke kaste bort alt på mange mannfolk da".. Pussige greier :-)

Skrevet

Slik er det vel generellt tror jeg om du er alenemor eller ikke. Er du pen så blir du fort stempla som dum...Tror mye av grunne bygger på misunelse. er mange rare folk der ute!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...