Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om jeg kan begynne på de med en gang, eller om jeg må vente til neste mens? i og med at fødselen ikke er så lang unna, så kan jeg jo da måtte vente en lang stund før jeg får satt i gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan du begynne på med det samme, men husk at det må gå en uke før de regnes som sikker prevensjon:-)

Skrevet

P pillene kan du begynne med uten å vente på mensen først..

Skrevet

så cerazette blir regnet som p-pille(siden det er minipille tenkte jeg det kanskje var annerledes). men siden det da er mandag i dag..skal jeg begynne på første linjen oppe der det står mandag?(beklager uvitenhet, har aldri vært borti dette før-...og vil jo for all del ikke gjøre noe feil...

Skrevet

Ja, ta den øverste mandagspillen i dag, og så følger du pilene bortover.

Cerazette regnes vel som p-pille, ja, men det er på mange måter en mellomting mellom p-pille og minipille.

Skrevet

siste spm; hvis jeg feks hadde begynt i morgen, så skal jeg da ta den sm står tirsdag på...men...når jeg da har kommet til siste pillen på siste linjen, og det kun er den ene tabletten igjen som står mandag på(som jeg skulle tatt i dag hvis jeg startet idag), skal jeg ta den da og så begynne på neste brett tirsdag?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...