Prinsen & spiren Skrevet 7. juli 2008 #1 Skrevet 7. juli 2008 Lyst på en enkel - og fin (tidløs) tatovering på skulderen . NOen forslag? gjør det vondt?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 7. juli 2008 #2 Skrevet 7. juli 2008 Har ingen forslag desverre men vondt synes jeg ikke det gjorde. Den jeg har på skulderbladet er den mest behagelige av de 3 jeg har, små duppa mens han holdt på :-P
tingeling87 Skrevet 7. juli 2008 #3 Skrevet 7. juli 2008 moren min tok en tattis for flere år siden. det er en bitteliten svart svale på skulderen. synes den er kjempefin. den er veldig enkel men fin. hun brukte forresten et embla-plaster som hun syntes var god lindring.
*lillebolla* Skrevet 8. juli 2008 #4 Skrevet 8. juli 2008 Jeg ville tenkt på noe som betyr noe personlig for deg! Jeg har to, og begge fikk jeg tegnet spesielt til meg og har en spesiell personlig betydning. (Syns det å plukke ut fra en katalog kan bli litt upersonlig, og da tror jeg kanskje man har lettere for å bli lei eller angre i ettertid...) For meg var det også viktig at de kunne lett skjules, så jeg har på innsiden av ankelen og nederst på magen. Den på ankelene var veldig vond, men den på magen var helt grei å ta.
It's all about me Skrevet 8. juli 2008 #5 Skrevet 8. juli 2008 Kanskje ikke det svaret du vil ha, men pytt pytt. Jeg liker tatoeringer men synes de bør bety noe spesielt for personen som bærer den. Ikke bare bare være en fin tegning. Så hvis du ikke har anelse om hva du vil ha syne jeg du heller bør vente til det dukker opp noe som sier noe om deg og livet ditt.
Kaos_dama Skrevet 8. juli 2008 #6 Skrevet 8. juli 2008 Vurderte å tatovere meg forrige uke selv.. hadde da tenkt å ha navnet på datteren min som kinesisk tegn i nakken... Enkel og personlig.. Ble ikke noe av da dessverre, for jeg var plutselig så usikker..
Randis Skrevet 8. juli 2008 #7 Skrevet 8. juli 2008 Jeg skal ha fødseldatoen min i kildekode en skjult plass på kroppen. Har ikke funnet ut hvor enda. Venter til jeg er bombesikker. Noe annet jeg tenkte på var barna sine navn eller mitt eget.
Trollkatt Skrevet 8. juli 2008 #8 Skrevet 8. juli 2008 Har ingen gode forslag, men jeg ville ikke tatovert meg mens jeg var gravid eller ammet. Kjenner til flere tatovører som ikke vil gjøre det, pga faren for blant annet allergi. Man vet aldri hvordan man kan reagere på fargestoffene, og da er det greit om det ikke går ut over baby. Man skal jo helst ikke farge håret heller når man er gravid, så da bør man i hvert fall ikke sprøyte ting direkte inn i kroppen. Jeg har fire tatoveringer, og syntes ikke de gjorde noe særlig vondt. Den ene blødde noe fryktelig, bare. Frivillig smerte er ikke like vondt som ufrivillig, hehe
ღ 1 rosa -07 og 1 blå -09 ღ Skrevet 8. juli 2008 #9 Skrevet 8. juli 2008 jeg har en alv og en enhjørning .. syns de er veeldig fine ;o) henholdsvis på ankel/leggen (rett over ankeln) og på skulderbladet. skal tatovere inn barnas navn på føttene, en på hver fot, med "skjønnskrift" =) d tror jeg blir veldig stilig... gleder meg til å få gjort d =)
Resilience Skrevet 8. juli 2008 #10 Skrevet 8. juli 2008 Hei HI jeg signerer de over her som sier VENT til du finner noe som er personlig og riktig for deg. Jeg har to stykker selv, som jeg også har tegnet selv. Det har vært helt essensielt for meg at de betyr noe for meg, at de er helt unike (ikke ut av en katalog) og at de er i stil med hverandre. Jeg har en på armen og en i korsryggen (tatt den gangen ingen hadde tattoveringer der... hehe, ikke heeelt alene om det lengre) og den i korsryggen var relativt vond. Tattovøren forklarte at det er pga nervesenteret der, logisk nok. Holdt i allefall på å besvime flere ganger i løpet av den halvannen timen det tok. Den på armen var "a walk in the park".
mor_til_2_84 Skrevet 8. juli 2008 #11 Skrevet 8. juli 2008 Jeg har et barn nå, og venter nr to. Jeg skal ha navna til barna mine tatovert. Så foreløpig har jeg da et navn på kroppen, og det blir spennende å se hvor mange det blir. Det er jo mange som tatoverer det, men det er jo personlig siden det er barna dine, og sjansen er liten for at du kommer til å angre på tatoveringen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå